• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
با حضور قائم مقام بیمه مرکزی برگزار شد؛

بیمه دی میزبان همایش نخبگان صنعت بیمه خراسان رضوی

  • کد خبر : 108717
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
بیمه دی میزبان همایش نخبگان صنعت بیمه خراسان رضوی
همایش نخبگان صنعت بیمه استان خراسان رضوی امروز ببه میزبانی شرکت بیمه دی و باحضور قائم مقام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جمعی از مدیران این استان و همچنین مدیران شرکت های بیمه خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ قائم مقام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این همایش از پوشش ۳۰۰ هزار همت ریسک در کشور توسط شرکت های بیمه ای به طور سالانه خبر داد. مجید مشعلچی افزود: در صنعت بیمه هر چه سازمان های بیمه گر پایه، ناکارآمدتر و کم اثرتر و نزدیک به بی اثرتر باشند، بار درمان آن به گردن بیمه درمان تکمیلی می افتد. برای مثال ۱۰ درصد از درمان های سرپایی را دفترچه های پایه بیمه باید متقبل شوند، اما فشار آن بر روی بیمه درمان تکمیلی است.
وی با بیان این که حدود ۲۵ میلیون پرتفوی بیمه شخص ثالث فعال در کشور وجود دارد، افزود: طبق اعلام قوه قضاییه امسال مبلغ دیه ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد. اما بیمه مرکزی حق بیمه شخص ثالث را ۳۰ درصد افزایش داد و مابقی آن از محلی دیگر مانند سرمایه گذاری ها، کاهش هزینه های اداری و … جبران می شود.

ظرفیت های بیمه ای در خراسان رضوی در سطح بالایی قرار دارد
قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی به لحاظ ظرفیت ها و شبکه فروش فوق العاده ای که دارد، باید برای توجیه مسئولان به صنعت بیمه کمک کنند، اضافه کرد: بیمه یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی فردی و اجتماعی در دنیاست و کشورهایی که ضریب نفوذ بیمه در آن ها در سطح بالایی قرار دارد ضریب توسعه فردی و اجتماعی بالاتری هم دارند.
وی با شاره به ضرورت دارابودن پیوست بیمه ای در طرح های توسعه استان ها به ویژه استان خراسان رضوی تاکید کرد: پیوست های بیمه ای تا حد بسیار زیاد ریسک های موجود در پروژه ها را کاهش می دهند.
مشعلچی با اشاره به هفته بیمه و نامگذاری ۱۱ آذر به عنوان روز مدیریت ریسک و کاهش مخاطرات در تقویم این هفته، خطاب به حاضران در جلسه گفت: در استان خود کارهای اثر بخش با بازدهی بالا انجام دهید و تلاش کنید تا ضریب نفوذ بیمه را در خراسان رضوی افزایش دهید و با استفاده از پشتوانه مردمی به اهداف خود دست یابید.
در پایان این مراسم از مدیران شرکت های بیمه و همچنین تعدادی از فعالان صنعت بیمه استان تقدیر به عمل آمد.

https://tejaratava.ir/?p=108717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.