• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

بیمه پارسیان زنگ بیمه را متفاوت برگزار کرد

  • کد خبر : 108064
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
بیمه پارسیان زنگ بیمه را متفاوت برگزار کرد

همزمـان بـا آغـاز آیین ملـی “زنگ بیمـه” در مدارس کشـور، بیمـه پارسـیان زنگ مـدارس اسـتان گیلان و کهگیلویه و بویراحمد را بـه صـدا در آورد.

براساس این گزارش، با هدف افزایش آگاهی از ضرورت بیمه در زندگی روزمره و ارتقای فرهنگ بیمه در جامعه، همچنین تأکید بر اهمیت آموزش این مفهوم از مراحل پایه‌ای تحصیلی و تشویق دانش‌آموزان به عنوان سفیران بیمه، آیین زنگ بیمه با مشارکت فعال بیمه پارسیان، در مدارس شهرستان های رشت، بندرانزلی و یاسوج برگزار شد.

براساس این گزارش، این مراسـم ها با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و همکاران بیمه پارسیان در چهار مدرسه برگزار و بیمه پارسیان امسال با نگاهی نوآورانه و متفاوت، یکی از این مراسم را در مدرسه ای که توسط این شرکت در روستای تپرقوی یاسوج ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته، برگزار کرد.

بیمه پارسیان به همین مناسبت، برای دانش آموزان سایر مدارسی که در سال های اخیر در مناطق محروم ساخته است نیز هدایایی شامل لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی اهدا نمود.

در این مراسم، مفاهیم بیمه، معرفی انواع بیمه‌ها، مزایای بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به دانش‌آموزان آموزش داده شد تا با یادگیری این مفاهیم بتوانند نقش مهمی در توسعه فرهنگ بیمه ایفا کنند و والدین خود را در خرید بیمه و سرمایه‌گذاری در این حوزه ترغیب نمایند.

https://tejaratava.ir/?p=108064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.