• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت

  • کد خبر : 75465
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به شرح ذیل است.

برخیز که فجر انقلاب است امروز
بیگانه صفت، خانه خراب است امروز
هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد
از لطف خدا نقش بر آب است امروز

دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد.

این ایام عزیز و فرخنده مرهون جان فشانی و ایثار شهدای گران‌قدر و عزیزی است که درخت تناورانقلاب را با خون خود سیراب کردند، انقلابی که اکنون با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در چهل و چهارمین بهار خود، علی رغم تمام دشمنی ها و توطئه های مستکبرین جهان تبدیل به درخت تنومند و تکیه گاه مستحکمی برای تمام آزادی خواهان دنیا شده است.

پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در بهمن ماه ۱۳۵۷ با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، نماد اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های گره‌ کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد، ایام الله دهه مبارک فجر را محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همه ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و مدافعان سلامت را گرامی می دارم.

اسلام کریمی

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره

https://tejaratava.ir/?p=75465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.