• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

فروش بلیت‌های ۵ میلیون تومانی اربعین ۱۴۰۰ آغاز شد

  • کد خبر : 32631
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
فروش بلیت‌های ۵ میلیون تومانی اربعین ۱۴۰۰ آغاز شد

فروش بلیت پروازهای مراسم اربعین امسال با نرخ مصوب از ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه) توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی آغاز شد.

بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان حج و زیارت، تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی تا امروز منتظر ارائه لیست زائران تأیید شده در سامانه سماح بودند که با دریافت این لیست از سازمان حج و زیارت، شرکت‌های هواپیمایی نسبت به صدور بلیت هواپیما  از امروز اقدام کردند.

نرخ مصوب بلیت دوطرفه پرواز از تهران، شیراز، اهواز، تبریز و اصفهان به فرودگاه نجف به مبلغ پنج‌میلیون تومان و مسیر مشهد- نجف- مشهد ۶ میلیون تومان نرخ‌گذاری شده است و همه شرکت‌ها و ایرلاین‌ها موظف شدند نسبت به ارائه بلیت با این قیمت‌ها اقدام کنند.  

قیمت پروازها از مبدا تهران، شیراز، اصفهان، اهواز و تبریز به فرودگاه نجف در مسیر یک‌طرفه نیز ‌سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.  

سازمان هواپیمایی کشوری امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام سازمان حج و زیارت مبنی بر آغاز تحویل ویزا به زائران عتبات عالیات، مسافران می توانند با مراجعه به سایت شرکت های هواپیمایی داخلی و دفتر خدمات مسافرت هوایی معتبر نسبت به تهیه بلیت پروازهای اربعین حسینی با قیمت مصوب اقدام کنند.

همچنین بنا به اعلام قبلی و دستور سازمان حج و زیارت، ثبت نام در سامانه سماح،  داشتن تست PCR منفی با اعتبار حداقل ۷۲ ساعت، کارت واکسن دو دُز و داشتن ویزای معتبر از الزامات صدور بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی برای سفر اربعین به شمار می رود.

https://tejaratava.ir/?p=32631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.