• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

عرضه سیمان در بورس کالا، بازار را متعادل کرد

  • کد خبر : 34377
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
عرضه سیمان در بورس کالا، بازار را متعادل کرد

حسن محمدیاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: قیمت سیمان رشد فزاینده ای در بازار داشت و باعث نگرانی‌هایی نیز شده بود که پیگیری عرضه سیمان در بورس کالا و مکلف کردن واحدهای سیمانی به این موضوع ضمن متعادل کردن بازار، فضا را تلطیف کرد و قیمت‌ها را کاهش داد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از شاتا، نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای فاطمی امین در همین مدت کوتاه تصدی مسئولیت وزارت صمت گام‌های بلندی برای رفع مشکلات برداشته‌اند که امیدواریم این پیگیری‌ها تداوم داشته باشد.

حسن محمدیاری افزود: قیمت سیمان رشد فزاینده ای در بازار داشت و باعث نگرانی‌هایی نیز شده بود که پیگیری عرضه سیمان در بورس کالا و مکلف کردن واحدهای سیمانی به این موضوع، فضا را تلطیف کرد و قیمت‌ها را کاهش داد.

وی همچنین پیگیری برای ممنوعیت ورود لوازم خانگی خارجی را در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خودکفایی، از دیگر نقاط مثبت عملکردی وزیر صمت در این مدت کوتاه دانست.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر منصفانه قضاوت کنیم، آقای فاطمی امین با وقت کمی که داشته اند اما سرو سامان خوبی به این حوزه ها داده اند.

محمدیاری در پایان تأکید کرد: با تعامل و همکاری مجلس شورای اسلامی، وزارت صمت می‌تواند در حوزه‌های مختلف به ویژه خودروسازی قدم‌های خوبی بردارد و شاهد این باشیم که دغدغه های مردم کمتر شود.

https://tejaratava.ir/?p=34377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.