• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

ارائه ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مستضعفان

  • کد خبر : 32469
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
ارائه ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مستضعفان

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مستضعفان در کشور تا به امروز ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به افراد واجد شرایط ارائه شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مهر، سید پرویز فتاح ظهر پنجشنبه در آئین کلنگ زنی واحدهای مسکونی محرومان در شهرستان گرمی اظهار کرد: با هماهنگی فی ما بین کمیته امداد و بنیاد مستضعفان کشور توافق‌نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در ۶۲ نقطه کشور در بهمن ماه سال گذشته امضا شد که خوشبختانه امروز شاهد پیشروی بی‌نقص روند احداث این طرح هستیم.

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده در قالب این طرح گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به ازای هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که تا به امروز در حدود ۵۰۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف کشور پرداخت تسهیلات داشتیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: این طرح شامل مددجویان کمیته امداد در مناطق روستایی محروم و شهری زیر ۲۵ هزار نفر می‌شود که علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه در تأمین مصالح ساختمانی این واحدهای مسکونی نیز کمک‌های شایانی هم از سوی بنیاد مستضعفان و هم از سوی کمیته امداد تا به امروز شاهد بودیم.

فتاح همچنین خاطرنشان کرد: بعد از اتمام طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور برای افراد غیرمددجو آغاز خواهد شد که امید داریم روند اتمام و بهره‌برداری ساخت ۱۰ هزار واحد تا دو سال آینده به طور کامل به اتمام برسد.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی تسهیلات خرد به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان بوده و در مجموع با ردیف اعتبار یک هزار میلیارد تومان که تعهد بنیاد مستضعفان است طرح به اتمام خواهد رسید.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین یادآور شد: به تعامل خوب وزارت راه و شهرسازی در این طرح اشاره و تصریح کرد: در این طرح ۴۰ منطقه هدف شناسایی شده و ۲۲ منطقه نیز در مرحله توافق بوده که سهم استان اردبیل نیز از این تعداد واحد مسکونی کاملاً مشخص است.

https://tejaratava.ir/?p=32469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.