• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

استقبال از یازدهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین

  • کد خبر : 99792
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
استقبال از یازدهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین

یازدهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین همچون ادوار پیشین با استقبال قابل توجه مشتریان نیک‌اندیش این بانک مواجه شده است. آخرین‌ مهلت، برای مشارکت در این رسم نیکو، ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲خواهد بود.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره که از ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ (پایان دهمین دوره جشنواره) آغاز شده و تا پایان روز ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت، به‌قیدقرعه ۲۲ جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۲ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۱۰۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به سپرده‌گذاران خیرخواه اهدا خواهد شد.

همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده جوایز ارزنده بانک اقتصادنوین خواهد بود. حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین دو میلیون ریال است و به ازای هر دو میلیون ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

مشتریان بانک اقتصادنوین که علاقه‌مند به مشارکت در این سنت پسندیده هستند می‌توانند با افتتاح حساب و افزایش موجودی، شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره افزایش دهند.

گفتنی است، منابع حساب‌های قرض‌الحسنه، صرف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه شامل تسهیلات ازدواج جوانان، خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و رفع نیازهای ضروری سایر اقشار نیازمند جامعه می شود.

صفحه ویژه اطلاع‌رسانی
یازدهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز

http://tejaratava.ir/?p=99792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.