• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

لزوم حمایت همه جانبه مسئولان از شرکت پتروشیمی ارومیه

  • کد خبر : 99475
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
لزوم حمایت همه جانبه مسئولان از شرکت پتروشیمی ارومیه
روز شنبه 18 شهریور ماه 1402 حضرت حجت الاسلام و المسلمین ذاکر نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در مجتمع پتروشیمی ارومیه با دکتراسمعیلی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، در این دیدار اسمعیلی ضمن عرض خیرمقدم ، اقدامات انجام شده و نیز طرح ها و پروژه های در دست اجرا و همچنین در حال مطالعه را تشریح نمود.
وی با بیان اهمیت ایجاد توسعه در مجموعه پتروشیمی ارومیه، ضمن تشکر از مساعدت تمامی مسئولان استانی به خصوص نمایندگان محترم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد مجتمع پتروشیمی ارومیه یکی از پتروشیمی های قدیمی کشور بوده ولی آن طور که باید و شاید توسعه نیافته فلذا نیازمند کار سنگین با حمایت مسئولین ارشد استان میباشد.
در ادامه این نشست ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی ارومیه افزود: اجرای طرح های توسعه ای و نیز تکمیل زنجیره تولید و ارزش پتروشیمی لرومیه از اولویت های مهم کاری بوده و در این خصوص بایستی حمایت جدی انجام پذیرد تا شاهد رونق هرچه بهتر این مجموعه تولیدی و صنعتی و به طبع آن اشتغال در این استان باشیم.
او افزود یکی از موارد پراهمیت در این مجتمع، موضوع وصول مطالبات از وزارت جهاد کشاورزی می باشد که با توجه به لزوم انجام این مورد، آمادگی جدی خود به جهت پیگیری از تمامی مراجع ذی صلاح را ابراز نمود.
موضوع احداث پارک ملامین و اهمیت آن از بعد تولید و اشتغال همگام با سایر نمایندگان استان از موضوعات بعدی این نشست بود که طرفین مباحث مساعدی را در این خصوص مطرح نموده و بر اهمیت پیگیری اجرای این موضوع ارزشمند تاکید نمودند.

http://tejaratava.ir/?p=99475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.