• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک آینده:

پس از برگزاری مجمع، مقدمات افزایش سرمایه بانک آینده فراهم می شود

  • کد خبر : 98173
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
پس از برگزاری مجمع، مقدمات افزایش سرمایه بانک آینده فراهم می شود
سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک آینده در حاشیه سی و سومین همایش بانکداری اسلامی از برگزاری مجامع این بانک تا پایان شهریورماه خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اخبار باتک، دکتر شعبان مرادی با اعلام برگزاری مجامع عادی به طور فوق‌العاده مربوط به تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ و ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ و همچنین مجمع عمومی فوق‌العاده بانک در روز بیستم شهریورماه، از افزایش سرمایه این بانک نیز خبر داد.
 مرادی در ادامه اظهارداشت: پس از برگزاری مجامع پیش رو و تعیین حسابرس قانونی بانک مقدمات افزایش سرمایه بانک نیز فراهم خواهد شد.

سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک آینده ضمن تشکر از تعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی برای صدور مجوز برگزاری این مجامع، از سهامداران صبور و سایر ذینفعان این بانک نیز قدردانی کرد.
 مرادی ضمن گرامی‌داشت هفته بانکداری اسلامی گفت: یکی از شاخصه‌های پایدار و بارز در قانون عملیات بانکداری بدون ربا، توجه به قرض‌الحسنه و تلاش برای توسعه این اصل مهم است که در فرهنگ دینی و قرآنی ما نیز به صورت ویژه مورد تأکید قرار گرفته است و بانک آینده نیز با تکیه بر قوانین بانکداری اسلامی در مسیر حرکت کشورمان به سوی تحقق توسعه پایدار اقتصادی مبتنی بر عدالت اجتماعی گام‌های موثر و مفیدی را بر داشته است.

http://tejaratava.ir/?p=98173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.