• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

پیام تبریک مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 97851
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
پیام تبریک مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت هفته دولت
مهندس فتاحی طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل ازروابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد،متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوت شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت، بصیرت، ولایت پذیری و مردمداری بودند که امروزه یاد و نام این عزیزان چراغ راه مدیران و مسئولان کشور است.

هفته دولت هفته‌ای است که مدیران کشور عملکرد خود را با متر و معیار عملکرد شهیدان رجایی و باهنر قیاس کرده و بر اساس همان الگوی رفتاری و عملکردی به مردم و کشور خدمت کنند.

در تاریخ پرفراز و نشیب ملت بزرگ ایران از ابتدای انقلاب تاکنون کارنامه دولت‌هایی درخشان‌تر و طلایی تر است که خدمت بیشتری به مردم ارائه داده باشد و خود را خادم مردم دانسته باشد و قطعاً این نام و این گونه عملکردها تا سال‌ها در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

ما به عنوان مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی خود را در پیشگاه خداوند مکلف و مقید به خدمت به مردم دانسته و هر چه کار بیشتر و اثربخش‌تری انجام دهیم خود را در مقابل مردم رو سپیدتر می‌دانیم. لذا تمام انگیزه و شوق خدمت ما کمک به اقتصاد کشور و تعالی ایران و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

هفته دولت هفته یادآوری و ارائه گزارش بیلان کاری به ولی نعمتان اصلی این کشور یعنی مردم و خانواده‌های شهداست و لذا تلاش و بضاعت یک ساله خود را در سبدی از جنس تواضع و فروتنی پیشکش مردم عزیز می‌کنیم.

در پایان لازم می‌دانم هفته دولت را به همه کارکنان خدوم دستگاه‌های اجرایی علی الخصوص همکاران شریفم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد تبریک عرض نموده و دوام توفیقات این عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

http://tejaratava.ir/?p=97851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.