• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

مانور مدیریت بحران در شرایط اضطراری در پتروشیمی لردگان

  • کد خبر : 97545
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
مانور مدیریت بحران در شرایط اضطراری در پتروشیمی لردگان
مانور مدیریت بحران و پاسخ در شرایط اضطراری به منظور بهبود عملکرد و کارایی در ساختار مدیریت رویدادهای اضطراری و حوادث پیش آمده با همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها ی مختلف، اجرا شد.

ساتیار خیری مدیر سلامت ، ایمنی و محیط زیست پتروشیمی لردگان گفت: این مانور در راستای واکنش سریع در شرایط اضطراری و به منظور مقابله با نشت مواد شیمیایی در سطح ۳  در پتروشیمی لردگان و با هماهنگی با مسئولین  ادارات شهرستان فلارد در محل پتروشیمی برگزار شد. خیری گفت: در مرحله اول اقدام به رقیق سازی محل نشتی مخزن آمونیاک کردیم و سپس با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله ۱۱۵، ۱۲۵ و شبکه بهداشت، با انجام مانور از نشتی آمونیاک جلوگیری شد.

غلامرضا صمدی رئیس مجتمع پتروشیمی لردگان نیز خاطرنشان کرد:  این مانور در راستای آماده سازی کارکنان پتروشیمی و روستاهای اطراف این مجتمع در برابر نشتی های احتمالی آمونیاک، با موفقیت برگزار شد.

همچنین کورش فتحی فرماندار شهرستان فلارد در احاشیه برگزاری این مانور گفت: مانور مدیریت بحران و پاسخ در شرایط اضطراری با هدف برآورد سطح آمادگی نیروی انسانی و تجهیزات پتروشیمی و میزان هماهنگی بین دستگاه ها و ادارات شهرستان فلارد با شرکت پتروشیمی، برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=97545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.