• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

چند گام تا اتمام و افتتاح

  • کد خبر : 96694
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۳۳
چند گام تا اتمام و افتتاح
با تکمیل فاز آمونیاک شرکت پتروشیمی هنگام، بزودی ۷۲۶ هزارتن آمونیاک به ظرفیت تولید این محصول در کشور افزوده می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه بازدید از طرح های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در عسلویه در جریان آخرین روند تکمیل ساخت پروژه اوره – آمونیاک شرکت پتروشیمی هنگام قرار گرفت.

حسن نشان زاده در نشستی که با حضور غلامرضا جمشیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام، رییس هیات مدیره و برخی از مدیران، مشاوران و شرکت وابسته به این طرح برگزار شد، راه اندازی واحد های اوره -آمونیاک شرکت پتروشیمی هنگام در کمترین زمان ممکن و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته را از مهم ترین اولویت های هلدینگ خلیج فارس بر شمرده و گفت:

با تسریع و تسهیل راه اندازی واحد آمونیاک این شرکت و صادرات آن افزایش ارز آوری برای کشور را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه تاخیری در تکمیل پروژه پذیرفتنی نیست همه دست اندرکاران را مکلف کرد با رفع هرگونه مشکلی سرعت ساخت و اتمام این واحد را تسریع بخشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس بهره گیری از توان متخصصان داخلی در اجرای این طرح را منحصر بفرد دانسته و گفت هر آنچه در جهت تسریع اتمام این پروژه نیاز است، استخراج و اعلام شود تا در اولین فرصت برطرف گردد.

غلامرضا جمشیدی مدیر عامل شرکت پتروشیمی هنگام نیز در این نشست با اشاره به توان کامل این مجموعه در موضوعات مختلف از قبیل: تامین نیروی انسانی، سیستمی، نرم افزاری و … برای تکمیل این پروژه افزود:

تمام تلاش بر این است که این طرح در حداقل زمان ممکن و بالاترین ضریب ایمنی به پایان رسیده و تمامی دغدغه های موجود قطعا با همکاری و همدلی همه دست اندرکاران پیگیری و برطرف خواهد شد.

جمشیدی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ گونه قصوری را از همکاران خود در تکمیل و اتمام پروژه هنگام نپذیرفته و دستور کار همه همکاران خود را با توجه به آخرین برنامه زمان بندی اعلام شده برای اتمام این پروژه در شهریور ماه سال آینده تلاش برای اتمام کلیه مراحل پروژه تا پایان سال جاری بجز راکتور اوره با توجه به فاصله زمانی حداقل ۱۱ ماهه ثبت تا تحویل آن  تاکید نمود: تا پایان سال جاری هیچ گونه عملیات اجرایی جز نصب راکتور اوره در پروژه هنگام باقی نخواهد ماند و با ورود و نصب راکتور مذکور شرایط ورود شرکت در عرصه بازار جهانی مهیا و اجرایی می گردد.

بازدید میدانی از سایت شرکت پتروشیمی هنگام نیز از دیگر برنامه های معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این شرکت بود.

http://tejaratava.ir/?p=96694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.