• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بانک توسعه تعاون همکاری شایسته ای را با صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در نظر دارد

  • کد خبر : 96488
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
بانک توسعه تعاون همکاری شایسته ای را با صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در نظر دارد

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت بانک همکاری شایسته ای را با صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در نظر دارد.

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی جلسه با مدیران ارشد صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران اظهار داشت: بانک توسعه تعاون تجربه ای بیش از ده ساله در همکاری با بنیاد شهید داشته است و عاملیت پرداخت تسهیلات به ایثارگران طی سالهای اخیر را با بالاترین سطح عملکرد بر عهده داشته است.
وی افزود: قرارداد عاملیت بانک توسعه تعاون برای اعطای تسهیلات وجوه اداره شده، از محل اعتبارات صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در سال جاری نیز منعقد گردیده است و طرفین در تلاش هستند تا این قرارداد با بهترین کیفیت و اثربخشی صورت پذیرد.
فتاحی تصریح کرد: نگهداری گردش عملیاتی اعتبارات مربوطه توسط بانک و اعطای تسهیلات وجوه اداره شده از محل اعتبارات صندوق، تسهیلات یارانه دار، کمک های حمایتی (بلاعوض) به متقاضیان واجد شرایط از سوی صندوق به صورت وام قرض الحسنه وجوه اداره شده با کارمزد ۴درصدی بابت وام خود اشتغالی و همچنین اعطای تسهیلات با نرخ ۱۵درصدی تا سقف ۲ برابر میانگین سالانه مبالغ واریزی وجوه اداره شده و سپس پرداخت یارانه سود و کارمزد و نیز پرداخت وجوه بلاعوض در قالب کمک های حمایتی بابت اقدامات زیرساخت اشتغال و حمایت از کارآفرینان شاهد و ایثارگر معرفی شده توسط صندوق از مهمترین محورهای تفاهم است.
در این جلسه حجت اله امانی مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گفت: اجرای موثر و کارآمد قرارداد عاملیت مد نظر طرفین است و بانک توسعه تعاون نیز از بانک های پیشرو در ارائه خدمات اعتباری و بانکی به ایثارگران بوده است.
در این جلسه احمد محمدی مدیر امور اعتباری، صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب ، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بانک توسعه تعاون و همچنین جواد حسنی معاون حقوقی و اعتبارات صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران مطالبی را در خصوص قرارداد عاملیت مطرح نمودند.

http://tejaratava.ir/?p=96488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.