• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
در بیست و پنجمین گردهمایی مدیران شرکت انجام شد؛

تقدیر از مدیران نمونه شعب و نمایندگان برتر در سال ۱۴۰۱ / امضای میثاق‌نامه هیأت مدیره و مدیران بیمه معلم

  • کد خبر : 96111
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۳۴
تقدیر از مدیران نمونه شعب و نمایندگان برتر در سال ۱۴۰۱ / امضای میثاق‌نامه هیأت مدیره و مدیران بیمه معلم
در حاشیه برگزاری گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه معلم، با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره از چهار مدیر نمونه شعب و پنج نماینده برتر شرکت در سال 1401 تقدیر به عمل آمد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، معاون برنامه ­ریزی و توسعه بازار در بیست و پنجمین گردهمایی مدیران در مشهد مقدس، ضمن تشکر از تمامی همکاران شعب و نمایندگان و کارگزاران، به معرفی مدیران نمونه استانی در سال ۱۴۰۱ پرداخت.

طبق اعلام جابر توان، ولی الله نمایشی مدیر شعبه استان گیلان، شیوا تاراج مدیر شعبه استان هرمزگان و کیاوش قاسمی مدیر شعبه استان مرکزی به ترتیب رتبه اول تا سوم را در بین شعب استانی کسب کردند. همچنین اسماعیل ملکی مدیر شعبه استان قزوین نیز برای بیشترین رشد عملکرد مورد قدردانی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، از بین نمایندگان فعال شرکت بیمه معلم نیز، رضا نظری نماینده مجتمع تهران بزرگ، زینب دیلمی نماینده شعبه بوشهر، محمد پورصباغ نماینده شعبه یزد، اسماء عسگری­‌زاده نماینده شعبه هرمزگان و سارا حاتمی نماینده مجتمع مازندران حائز رتبه اول تا پنجم در سال ۱۴۰۱ شدند.

این گزارش می­ افزاید، در ادامه نشست، اعضای هیأت مدیره و مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه معلم با امضای میثاق­‌نامه‌­ای، خود را به اصول هشت­گانه آن متعهد و موظف کردند.

در این میثاق‌­نامه اصول و ارزش‌­هایی همچون باور به آموزه­‌ها و باورهای اسلامی، ارزش‌های ملی و سازمانی و رعایت اصول اخلاقی، صیانت از حقوق بیمه­‌گذاران به­‌خصوص جامعه شریف فرهنگیان، رابطه مبتنی بر تکریم مشتریان، رعایت اصول اخلاق حرفه­‌ای، قانون‌­مداری، نوآوری، ایجاد و تقویت حس تعلق سازمانی، بهره‌­مندی از فناوری­‌های نوین و … مورد تأکید قرار گرفته است.

گفتنی است در پایان گردهمایی فوق، از علی مرتضی­‌نیا مدیر و کارکنان مجتمع مشهد، برای انجام هماهنگی‌­های مربوط به میزبانی این رویداد تقدیر و تشکر شد.

http://tejaratava.ir/?p=96111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.