• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

سرپرست مدیریت‌ سرمایه انسانی و مشاور مدیرعامل بیمه ملت معرفی شدند/ یزدان دوست: قانون گرایی و شفافیت در اجرای مقررات ضروری است

  • کد خبر : 95820
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
سرپرست مدیریت‌ سرمایه انسانی و مشاور مدیرعامل بیمه ملت معرفی شدند/ یزدان دوست: قانون گرایی و شفافیت در اجرای مقررات ضروری است

مدیر‎عامل بیمه ملت در مراسم معارفه سرپرست مدیریت سرمایه انسانی و مشاور مدیرعامل این شرکت ضمن تحلیل وضعیت موجود شرکت، سیاست‌های جدید را تشریح و بر تعامل درون مجموعه ‎ای تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مراسم معارفه سرپرست مدیریت سرمایه انسانی و مشاور مدیرعامل این شرکت با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس هیئت مدیره، محمدتقی چراغی نایب رییس هیئت مدیره، ابراهیم نوروزی عضو هیئت مدیره و برخی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

علیرضا یزدان‌دوست عنوان کرد: انتظار می‎رود تا با بهره‎ گیری از امکانات و ظرفیت‎ های موجود نسبت به ساماندهی نیروی انسانی شرکت، ارتقاء سطح کیفی و توانمندسازی کارکنان، اثربخشی و بهره‎ وری نیروی کار، قانون‌گرایی و شفافیت در اجرای مقررات و همچنین اشاعه فرهنگ مسئولیت‎ پذیری اقدامات موثری انجام پذیرد.

وی همچنین به لزوم استانداردسازی فرآیندهای اداری در حوزه منابع انسانی اشاره کرد و افزود: افزایش سطح رفاه پرسنل و تقویت انگیزه در میان کارکنان باید از الویت‌ها باشد.

مدیرعامل بیمه ملت گفت: امیدواریم تا با رعایت دستورالعمل‎ ها و آیین ‎نامه ‎ها نسبت به راهبری، پیش‌بینی نیازها و تدارک تجهیزات، امکانات و وسایل مورد نیاز با رعایت اولویت ها و همچنین تامین فضا، بهداشت و ایمنی محیط کار در حدود استانداردهای اداری اهتمام لازم صورت بگیرد.

وی برنامه ریزی در راستای کنترل و کاهش هزینه‎ های غیرضروری، افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی و صیانت از تاسیسات را از جمله برنامه‎های مهم شرکت برشمرد و بر تعامل درون سازمانی برای پیشبرد کارها تاکید کرد.

در انتهای این مراسم احکام انتصاب‌ داود شکری به عنوان مشاور مدیرعامل و محمدحسین معرف به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی اهدا شد و همچنین از تلاش‌های محمدرضا قاضی و حسین گونه‌پی در دوران تصدی مسئولیت‌شان در شرکت بیمه ملت قدردانی شد.

داود شکری پیشتر سوابقی همچون، معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی و معاونت توسعه بازار بیمه سرمد و مدیر روابط عمومی و مدیر بازاریابی و فروش شرکت بیمه ما را در کارنامه خود دارد. محمدحسین معرف سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی نیز سوابقی مانند مدیرکل حراست، بازرسی و منابع انسانی برخی سازمانها و نهادها از جمله وزارت امور اقتصاد و دارایی و برخی دانشگاه‌ها را در سوابق خود دارد.

همچنین احکام تبدیل سرپرستی به مدیریت احسان اردشیریان به عنوان مدیر بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما، سعید عباسی مدیر فروش بیمه‌های زندگی و مجتبی عزیززاده مدیر طرح و توسعه بیمه ملت به آنان اهدا شد.

http://tejaratava.ir/?p=95820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.