• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت روز خبرنگار / آگاهی‌بخشی و کمک به توسعه کشور سختی کار خبرنگاری را لذت‌بخش کرده است

  • کد خبر : 95573
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
پیام تبریک مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت روز خبرنگار / آگاهی‌بخشی و کمک به توسعه کشور سختی کار خبرنگاری را لذت‌بخش کرده است

علیرضا یزدان‌دوست در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به جامعه خبری و رسانه‌ای کشور تبریک گفت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در متن پیام تبریک علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل بیمه ملت آمده است: فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه هر سال یادآور سختی‌های کار پرمخاطره خبرنگاری است. آگاهی‌بخشی به جامعه و کمک به فرایند توسعه کشور در همه بخش‌ها، رسالت رسانه و کار خبرنگاری به شمار می‌آید که سختی‌های آن را لذت‌بخش و دلچسب می‌کند.

از شما خبرنگاران و مدیران رسانه که بدون انتظار و چشم‌داشت، تخصص و تجربه عظیم خود را در اصلاح و بهبود عملکرد صنعت بیمه کشور به کار بسته‌اید و ما را در خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران، مشتریان، سهامداران و آحاد جامعه، یاری می‌کنید صمیمانه تشکر می‌کنم.

قدردان زحمات شما در این روز مبارک که به نام والای «خبرنگار» نامگذاری شده است، هستم و امیدوارم در کنار خانواده بزرگ رسانه‌ای کشور، روزهایی پر از موفقیت، سربلندی، سلامتی و به‌روزی را تجربه کنید.

http://tejaratava.ir/?p=95573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.