• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری

  • کد خبر : 9557
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری
اتاق بازرگانی ایران، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.

به گزارش سامان رسانه، اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخص‌های مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال ۹۹ را به بانک سامان اهدا کرد.

گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.

http://tejaratava.ir/?p=9557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.