• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن برگزار شد

  • کد خبر : 94816
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن برگزار شد

با حضور دکتر سید احسان خاندوزی مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن، منتهی به سال مالی ۱۴۰۱ در محل سالن جهاد اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن_ هیبنا، صبح روز دوشنبه ۹ مردادماه با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن، منتهی به ۲۹ اسفندماه سال مالی ۱۴۰۱ در سالن “جهاد اقتصادی” وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر محمدجواد شریف زاده معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد و دارایی و دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن برگزار شد، گزارشی از عملکرد سال گذشته بانک مسکن ارایه شد و به سئوالات مطرح شده در این زمینه پاسخ داده شد.

همچنین در این نشست، دکتر قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک مسکن و نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت معدن تجارت، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و سازمان حسابرسی حضور داشتند.

در پایان این نشست، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ بانک مسکن با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی، اعضای مجمع، نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک مسکن به تصویب رسید.

http://tejaratava.ir/?p=94816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.