• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

بررسی کارنامه ۴ ماهه اول ۱۴۰۲ بیمه ملت؛ رشد پرتفوی ۷۹ درصد، نسبت خسارت زیر ۵۰ درصد

  • کد خبر : 94685
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
بررسی کارنامه ۴ ماهه اول ۱۴۰۲ بیمه ملت؛ رشد پرتفوی ۷۹ درصد، نسبت خسارت زیر ۵۰ درصد
بررسی صورت‌های مالی بیمه ملت در دوره منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۲ نشان می‌دهد، نسبت خسارت این شرکت با وجود رشد ۷۹ درصدی پرتفوی، به زیر ۵۰ درصد رسیده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت به نقل از باشگاه بیمه‌گران، بیمه ملت گزارش فعالیت دوره ۱ ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ را بر روی سامانه کدال منتشر کرد.
بر این اساس، حق بیمه صادره این شرکت در تیر ماه ۱۴۰۲ به رقم ۳,۹۱۱,۶۵۸ میلیون ریال رسیده است که در مقایسه با تیر ماه سال گذشته، بیش از ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده است. خسارت پرداختی بیمه ملت در تیر ماه نیز به رقمی معادل ۱,۴۳۱,۵۵۱ میلیون رسیده است.
صورت‌های مالی بیمه ملت نشان می‌دهد، روند رو به رشد این شرکت در تیر ماه نیز ادامه داشته و بیمه ملتی‌ها با وجود رشد خیره‌کننده پرتفوی، نسبت خسارت خود را پایین آورده‌اند. حق بیمه صادره بیمه ملت در دوره منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ به ۱۲,۵۶۴,۹۶۴ میلیون ریال رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۷۹ درصدی را تجربه کرده است.
اما در کنار رشد پرتفوی، بیمه ملتی‌ها موفق شده‌اند با مدیریت ریسک و جذب پرتفوهای مناسب، نسبت خسارت خود را به زیر ۵۰ درصد برسانند، به طوری که نسبت خسارت این شرکت از ۷۱ درصد در ۴ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ به ۴۸ درصد در ۴ ماهه ابتدایی امسال کاهش پیدا کرده است.
این موارد نشان می‌دهد روند مثبت بیمه ملت ادامه دارد. این شرکت در سه ماهه ابتدایی امسال نیز با وجود رشد ۸۱ درصدی فروش، نسبت خسارت خود را ۱۳.۷ درصد کاهش داده بود.

http://tejaratava.ir/?p=94685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.