• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات مناطق زغالدار خبر داد:

راه اندازی نخستین پایگاه امداد و نجات مناطق زغالدار تا پایان مهر

  • کد خبر : 94589
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
راه اندازی نخستین پایگاه امداد و نجات مناطق زغالدار تا پایان مهر
مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات مناطق زغالدار کشور از راه اندازی نخستین پایگاه امداد و نجات مناطق زغالدار کشور (منطقه زغال سنگ طبس) تا پایان مهر خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، پرهام خواجه پور با بیان این مطلب تصریح کرد: ایمیدرو با توجه به مخاطرات پیش روی فعالیت در معادن زغال سنگ، برنامه ریزی برای تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات در ۳ منطقه زغالدار کشور (طبس، البرز مرکزی و کرمان) را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: پیشرفت طرح احداث پایگاه منطقه زغال سنگ طبس تا پایان خرداد از مرز ۶۳ درصد گذشت و در حال حاضر، اقداماتی همچون نصب اسکلت ساختمان اداری، بتن ریزی ساختمان های درمانی و خدماتی، پد هلیکوپتر و ساختمان های جانبی در این پایگاه انجام شده است.

پیش بینی راه اندازی ۳ پایگاه دیگر تا پایان ۱۴۰۳

مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات مناطق زغالدار کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پایگاه های امداد و نجات دیگر این طرح گفت: پایگاه امداد و نجات زغال سنگ کرمان در مرحله بتن ریزی (فونداسیون) است و پیش بینی شده تا پایان سال ۱۴۰۳ راه اندازی شود.

وی ادامه داد: با توجه به پراکندگی معادن زغال سنگ استان مازندران، ۲ منطقه (ناحیه سواد کوه و ناحیه چمستان آمل) برای احداث پایگاه امداد و نجات در نظر گرفته شد. اکنون پایگاه چمستان در حال نصب کانکس است. پایان ساخت این ۲ پایگاه نیز اسفند سال جاری است.

خریداری کل تجهیزات داخلی و خارجی

خواجه پور با اشاره به روند خرید و تحویل تجهیزات مورد نیاز پایگاه های امداد و نجات مناطق زغال دار اظهار داشت: کل تجهیزات داخلی و اروپایی مورد نیاز، خریداری و تحویل پایگاه ها شده و بقیه تجهیزات تا پایان مهر امسال دریافت و بین پایگاه های امداد و نجات توزیع می شود.

وی ادامه داد: بودجه خرید ۱۶ ماشین آتش نشانی، آمبولانس و امداد برای پایگاه های امداد و نجات تخصیص داده شده و قرار است مناقصه خرید آن، تا پایان آبان انجام شود.

http://tejaratava.ir/?p=94589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.