• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
وزیر کشور:

بانک سینا عملکرد خوبی در پرداخت تسهیلات حمایتی در مناطق کم‌برخوردار و اشتغالزایی بهزیستی داشته است

  • کد خبر : 94512
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
بانک سینا عملکرد خوبی در پرداخت تسهیلات حمایتی در مناطق کم‌برخوردار و اشتغالزایی بهزیستی داشته است

وزیر کشور در خصوص حمایت بانک‌ها از بخش تولید و اشتغال گفت: بانک‌های کشور اعم از بانک‌های دولتی و خصوصی، باید به کمک تولید بشتابند تا رونق تولید ملی شتاب جدی‌تری به خود بگیرد.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت تصریح کرد: برخی بانک‌ها نظیر بانک سینا انصافاً عملکرد خوبی در پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغالزایی داشته‌اند.

وی تأکید کرد: لازم است دیگر بانک‌ها نیز رویه تخصیص مناسب تسهیلات اشتغالزایی را در پیش بگیرند تا به این ترتیب بخش عظیمی از درخواست تسهیلات در ایجاد اشتغال برطرف شود.

وحیدی در خصوص اینکه طبق اعلام گزارش‌های رسمی، بانک سینا بیشترین درصد پوشش بودجه تخصیص مربوط به تسهیلات اشتغالزایی مددجویان سازمان بهزیستی را داشته است، اظهار داشت: اقدام ارزشمندی در بانک سینا انجام شد که جا دارد از رئیس بنیاد مستضعفان و همچنین مدیرعامل بانک سینا تشکر کنم.

گفتنی است بانک سینا در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم، به بیش از ۹۵ درصد از تعهدات خود در پرداخت وام اشتغال به مددجویان بهزیستی در سال گذشته عمل کرده که بیشترین پوشش بودجه‌ای نظام بانکی بوده است.

وزیر کشور ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در نظام بانکی، پرداخت وام فرزندآوری است که هم مورد تأکید مقام معظم رهبری و هم رئیس‌جمهوری است. البته خیلی از بانک‌ها گام‌های خوبی در پرداخت وام فرزندآوری برداشته‌اند منتهی بانک سینا با نگاه مدبرانه مدیرانش، در انجام تعهدات مشخص‌شده موفق‌تر عمل کرده است.

وی افزود: بانک سینا جزو بانک‌های پیشگام در مناطق محروم در اجرای طرح‌های حمایتی از اقشار کم‌برخوردار جامعه است.

وزیر کشور اظهار امیدواری کرد تمامی بانک‌ها در بخش پرداخت تسهیلات با مردم همراهی لازم را داشته باشند.

http://tejaratava.ir/?p=94512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.