• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

افتتاح مرکز داده و رایانش ابری هلدینگ مالی غدیر

  • کد خبر : 94455
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
افتتاح مرکز داده و رایانش ابری هلدینگ مالی غدیر
مرکز داده و رایانش ابری شرکت طوبی امید راهبر در فاز اول با نام دیتا سنتر فرید با حضور سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع، دکتر مازیار حسینی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری غدیر و میلاد فروغی مدیرعامل گروه مالی غدیر و جمعی از مدیران گروه خدمات انفورماتیک راهبر به بهره­ برداری رسید.

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر در این مراسم با بیان اینکه حوزه داده بسیار گسترده و عجیب است، گفت: تلاش‌هایی که در این بخش توسط همکاران ما در هلدینگ مالی انجام شده قابل تقدیر است و ما به زودی شاهد سودآوری قابل توجه در این عرصه خواهیم بود.
 حسینی تصریح کرد: در حال حاضر بزرگترین صندوق بورس به ما تعلق دارد و یقینا” یکی از مطمئن‌ترین نمادهای حال حاضر بورس نماد مالی غدیر است.
در این مراسم جانشین وزیر دفاع ضمن قدردانی از متخصصانی که در این مرکز تلاش کرده و آن را به مرحله بهره‌برداری رساندند، گفت: گروه سرمایه ‌گذاری غدیر و هلدینگ‌های زیر مجموعه آن باید با ورود به عرصه‌های نوآورانه و هنجار شکن در این حوزه‌ها نیز موفقیت کسب کنند.
سردار فرحی تاکید کرد بهره‌برداری از این پروژه‌ها به سودآوری بیشتر گروه غدیر کمک می‌کند که این نکته باعث خواهد شد تا بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و سهامداران حقیقی و حقوقی نیز از آن بهره‌مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=94455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.