• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

دیدار مدیران شرکت آهن و فولاد ارفع با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

  • کد خبر : 94051
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
دیدار مدیران شرکت آهن و فولاد ارفع با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
مدیران شرکت آهن و فولاد ارفع با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دیدار کردند.

رئیس جامعه مدرسین اظهار داشت: انقلاب ما با ویژگی‌های خاصی به پیروزی رسید و اهداف و آرمان‌هایی را ترسیم کرد که در قالب شعارهای مختلف از جمله شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تبلور یافت.

وی با اشاره به وابستگی رژیم پهلوی به کشورهای غربی اظهار داشت: کشور ما پیش از انقلاب اسلامی، کشوری وابسته به بیگانگان بود و سفرای کشورهای غربی برای شاه مملکت تصمیم می‌گرفتند. اگر چه این وابستگی برای مردم ملموس بود؛ اما امام خمینی -قدس سره- دل به دریا زد و این وابستگی‌ها را با صدای بلند فریاد کرد.

امام جمعه قم ادامه داد: امام خمینی -قدس سره-، در طول دوران مبارزاتی، بحران‌های سختی را پست سر گذاشتند و راز پیروزی ایشان، اراده آهنین و امدادهای غیبی الهی بود که از توکل ایشان به خدا نشأت گرفته بود.وی عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب -مد ظله العالی- را عامل عزتمندی کشور ارزیابی کرد و بیان داشت: وقتی امام -قدس سره- از میان ما رفت، خیلی‌ها تصور می‌کردند که از اقتدار انقلاب کاسته خواهد شد؛ اما، به لطف الهی، مقام معظم رهبری -مد ظله العالی- چند دهه است که به خوبی این مسئولیت را بر عهده گرفته‌اند و پیوسته، به خصوص در ملاقات با گروه‌های مختلف، جلوه‌ای جدید از شخصیت ایشان ظاهر می‌شود.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار سال افزود: رهنمودهای ایشان نتیجه‌ای جز عزت اسلام، انقلاب و کشور ندارد و امسال که بحث مهار تورم و رشد تولید مطرح است، هر قدم که در این جهت برداشته شود، استقلال کشور بیشتر خواهد شد.وی خطاب به تولیدکنندگان ادامه داد: همه باید به نحوی شعار استقلال کشور را عملیاتی کنند. علی رغم تمامی فراز و نشیب‌هایی که در دولت‌های مختلف وجود داشته است، اکنون دوره تولید است و شما باید هر چه ابتکار، نوآوری و توان دارید به میدان بیاورید.

دستاوردهای خود را به بهترین شکل اطلاع رسانی کنید تا مردم نیز در جریان آن‌ها قرار گیرند

http://tejaratava.ir/?p=94051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.