• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

فتاح: ۵۰ میلیارد تومان وام برای اشتغال و امور ضروری از منابع بنیاد توسط بانک سینا به کرمانشاه پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 93573
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
فتاح: ۵۰ میلیارد تومان وام برای اشتغال و امور ضروری از منابع بنیاد توسط بانک سینا به کرمانشاه پرداخت می‌شود
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: ۵۰ میلیارد تومان به عنوان وام قرض‌الحسنه ضروری و اشتغال توسط بانک سینا به استان کرمانشاه داده می‌شود که از هفته آینده با هدایت و نظر استاندار هدایت و جاری می‌شود.

پرویز فتاح در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اقدامات حوزه بنیاد در استان کرمانشاه، اظهار کرد: ۴۰ واحد بهزیستی که ۱۴ هزارمین واحد مسکونی ایران بود برای خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول در استان کرمانشاه افتتاح شد.

🟨وی ادامه داد: ۸۵۰ واحد برای محرومین از طریق کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد مسکن با همکاری بنیاد مستضعفان در استان کرمانشاه داریم که بیشتر آن‌ها ساخته شده و مابقی هم حداکثر تا آخر سال‌جاری ساخته خواهد شد.

🟦رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اضافه کرد: در راستای حمایت از کمیته امداد و بهزیستی استان کرمانشاه، به هر کدام از این نهادهای حمایتی ۱۰ میلیارد تومان در راستای امور معیشتی و نیازهای ضروری پرداخت خواهد شد.
وی تصریح کرد: غیر از وام‌های دولت از محل تبصره ۱۶ و ۱۸، از محل منابع بنیاد مستضعفان از طریق بانک سینا ۵۰ میلیارد تومان به عنوان وام ضروری و اشتغال پرداخت می‌شود که از هفته آینده با هدایت و نظر استاندار هدایت و جاری می‌شود.
منبع: خبرگزاری فارس

http://tejaratava.ir/?p=93573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.