• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
رئیس کل بیمه مرکزی همزمان با بیستمین سال تاسیس شرکت بیمه اتکایی امین:

شرکت بیمه اتکایی ملی تاسیس می شود

  • کد خبر : 93456
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
شرکت بیمه اتکایی ملی تاسیس می شود
ارایه مجوز فعالیت به شرکت های تخصصی بیمه اتکایی و برنامه ریزی برای تاسیس شرکت اتکایی ملی از سیاست های بیمه مرکزی برای توسعه فعالیت های بیمه ای در عرصه بین المللی است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی در آیین رونمایی از تمبر بیست سالگی شرکت بیمه اتکایی امین که با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی برگزار شد، با اشاره به مطلب بالا گفت: موضوع توسعه بازار بیمه های اتکایی درراستای سیات های کلی دولت و برنامه های ابلاغی وزیر امور اقتصادی و دارایی اجرایی می شود و در حال حاضر با توجه به افزایش تحریم ها باید با حساسیت بیشتری در این عرصه حرکت کرد. 
وی در بخش دیگری از سخنانش از بهره گیری از ابزارهای جایگزین برای توسعه بازار بیمه های اتکایی به عنوان یکی از محورهای تعیین شده در سال گذشته یاد کرد و از انتشار اوراق اتکایی به عنوان یکی از مصادیق این رویکرد یاد کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی ابراز امید واری کرد که با گسترش فعالیت های بیمه ای در دنیا و برقراری ثبات در شرایط مالی بین المللی همکاری با سایر کشورها تقویت شده و برای فراهم شدن شرایط مطلوب، برنامه ریزی های لازم برای تاسیس شرکت بیمه تکایی ملی در حال انجام است.
بهزادپور درپایان سخنان خود خواستارتقویت فعالیت های بیمه ای اتکایی شرکت بیمه اتکایی امین شد و گفت: این شرکت با استفاده از سابقه بیست ساله  و نیروهای توانمند خود می تواند نقش بسزایی در افزایش پرتفوی و توسعه بازار داشته باشد.
در این برنامه محمدرضا خوش کیش مدیر عامل شرکت بیمه اتکایی امین بااشاره به ظرفیت بالای این شرکت گفت: نقش شرکت های بیمه اتکایی، کاهش اثر تحریمها ی اقتصادی بر صنعت بیمه و اثر گذاری مثبت بر بازارمالی است.
وی از توجه به منابع انسانی و انتقال تجربیات به نسل های بعدی به عنوان یکی از محورهای شرکت بیمه تکایی امین یاد کرد و گفت: حضور و فعالیت سایر شرکت های بیمه اتکایی باعث کاهش اثر بخشی تحریم ها خواهدشد و حضور این شرکت در بازار بیمه با هدف بالابردن اشتغال و تاثیر مستقیم در توسعه اقتصادی کشور است .
در این برنامه جهانگیری و بنیادی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی هم به طرح دیدگاههای خود پرداختند.
گفتنی است در این جلسه از تمبر یادبود بیستمین سال تاسیس بیمه اتکایی امین رونمایی شد.

http://tejaratava.ir/?p=93456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.