• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان

  • کد خبر : 91933
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان

مدیرعامل بانک ملی ایران که به همراه مسئولان ارشد این بانک به استان زنجان سفر کرده بود مورد استقبال نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان قرار گرفت و با وی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده به منظور ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خدمات دهی بانک به آحاد مردم و فعالیت های گسترده برای اجرای برنامه های دولت و همچنین تبیین برنامه ها و شرایط نظام بانکی و کسب رهنمود در دفتر آیت الله خاتمی حاضر شد و با وی گفت و گو کرد.

دکتر نجارزاده در ابتدا با ابراز خشنودی از توفیق حضور در این دیدار، برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر کرد و در ادامه به تشریح خدمات و توانمندی های بانک ملی ایران پرداخت و با ارائه گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران در حوزه ارائه وام ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزایی، رفع احتیاجات ضروری و کمک به رشد و رونق تولید، موقعیت فعلی این بانک را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با تشریح این که بانک ملی ایران با حدود یک قرن قدمت و خدمت هم اکنون بیش از ۵۲ میلیون مشتری و شبکه وسیع خدمات دهی با حدود ۳ هزار شعبه در اقصی نقاط کشور است، تصریح کرد: این بانک تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه و دولت بکار می برد و در سال گذشته عملکرد مناسبی در بخش تسهیلات خرد در راستای اشتغالزایی، ازدواج جوانان، فرزندآوری خانواده ها و … پرداخت کرده است.

نجارزاده با بیان این که توان استان در حوزه‌ تولیدات کشاورزی پتاسیل و ظرفیت بالایی در کشور دارد گفت: بانک ملی ایران با ارائه بسته های اعتباری و تولید محصولی ویژه برای تامین و رفع نیاز مالی کشاورزان برای تولید محصول ، علاقه بسیاری در جهت افزایش تعاملات و فعالیت های اقتصادی در استان زنجان دارد.

وی با بیان این که بانک ملی ایران از زمان تاسیس تاکنون در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قدم های سازنده و مطلوبی در توسعه کشور برداشته است، افزود: راهسازی، سدسازی، مدرسه سازی، ساخت بیمارستان، احداث مجموعه های ورزشی و …. بخشی از اقدامات و فعالیت های بانک در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و توسعه زیرساخت ها و طرح های عمرانی کشور است.

وی با بیان مطلب فوق افزود: در دولت سیزدهم نیز اقدامات موثری در حوزه مسئولیت های اجتماعی و اعتبارات چشمگیر و قابل توجهی برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه و توسعه همه جانبه کشور در حوزه های مختلف اختصاص یافته است. وی با بیان اینکه بانک ملی ایران در پرداخت وام های قرض الحسنه و تسهیلات خرد نقش و سهم مهم و بالایی در شبکه بانکی دارد، گفت: در سال گذشته بانک ملی ایران عملکرد ۱۰۰ درصدی در ارائه پرداخت تسهیلات تکلیفی داشته است.

نجارزاده به تامین مالی برای ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در راستای اجرا و تحقق اهداف و برنامه های دولت سیزدهم تفاهم نامه ای با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن در سراسر کشور منعقد شده است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران طی یکسال اخیر، موقعیت فعلی این بانک را مطلوب ارزیابی کرد.

آیت الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان نیز پس از استماع گزارش مدیر عامل بانک ملی ایران ، ضمن قدردانی از اقدامات دلسوزانه و تلاش های بی وقفه انجام گرفته در راستای ارائه خدمات مطلوب مالی و تسهیلات دهی به آحاد جامعه به خصوص مناطق محروم کشور و اقشار ضعیف و آسیب دیده، از خداوند متعال برای مسئولان این بانک آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی کرد.

وی در این دیدار با بیان این که بانک ملی ایران قدیمی ترین و بزرگترین بانک کشور است، اظهارداشت: مدیران و دلسوزان بانک ملی با وجود دانش فنی و کسب تجربه گران بها در طول سال ها تلاش و فعالیت در حوزه بانکداری کشور می توانند با تصمیم گیری به موقع و تصمیم سازی سریع موجب خیر و برکت در کشور شوند.آیت الله خاتمی از مدیران خواست تا برای حمایت از ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان تمام تلاش خود را بکار بگیرند.

http://tejaratava.ir/?p=91933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.