• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

تهیه لوازم یدکی با اصالت در اسرع وقت با افتتاح اولین فروشگاه دیجیتال قطعات خودرو

  • کد خبر : 91028
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
تهیه لوازم یدکی با اصالت در اسرع وقت با افتتاح اولین فروشگاه دیجیتال قطعات خودرو
افتتاح اولین فروشگاه دیجیتال قطعات خودرو در خیابان آیت الله کاشانی تهران، تهیه لوازم یدکی کامل و با اصالت را در اسرع وقت با برای هموطنان سراسر کشور محیا کرده است. بی‌نی‌سی با حدود ۴ دهه فعالیت در عرصه قطعات خودرو، که پیشتر فروش حضوری و فروش آنلاین را به انجام می‌رساند، اکنون در اقدامی جدید، روز پنجشنبه نخستین فروشگاه دیجیتالی لوازم یدکی خودرو را در غرب تهران افتتاح کرده است که این فروشگاه از روز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲، پذیرای مشتریان خواهد بود.


به گزارش تجارت آوا، مجموعه فروشگاههای بی نی سی در سال ۱۳۶۳ توسط برادران قرصی آقایان حاج علی حسین، حاج عبدالحسین، حاج محمدحسین و حاج اسماعیل فعالیت خود را شروع کرده و در طی این مدت فرزندان آنها به نامهای آقایان مهدی، محمدعلی، علی، محمد، حسین و علیرضا نیز به جمع آنها پیوسته و اعضای هیئت مدیره این شرکت را تشکیل داده اند. پیش از این بی نی سی سه شعبه در خیابان مجیدیه، بازار تهران و خیابان دلاوران را راه اندازی کرده بود که شعبه آیت الله کاشانی شعبه چهارم و البته اولین فروشگاه دیجیتال عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی خودرو در کشور می باشد و این نوید را برای هموطنان داشته که از این پس می توانند با خیالی آسوده حدود ۱۴ هزار نوع کالای با اصالت مورد نیاز خود را در اسرع وقت اعم از قطعات موتور تا قطعات تزئیناتی خودرو را از این فروشگاه تهیه کنند.
محمدناصر معتمدی، معاون برند و بازاریابی و مشاور هیات مدیره بی‌نی‌سی، در مراسم افتتاحیه این فروشگاه که در محل هتل المپیک و با حضور فعالان صنعت قطعات خودرو برگزار شد، گفت: نبود تکنولوژی و نوآوری، موجب شده است که طول عمر شرکت‌ ها در سال های اخیر به شدت کاهش پیدا کند و شرکت ها برای ادامه فعالیت باید به توسعه تکنولوژی و نوآوری بپردازند.
وی ادامه داد: نبود ایده های نو و نبود تغییر، بسیاری از شرکت های دارای قدمت را به تعطیلی کشانده است که این مساله درس های بزرگی برای کسب و کارهای کشور به همراه دارد.
معتمدی گفت: چیزی که اهمیت دارد، این است که خلاقیت و نوآوری در سازمان ها و شرکت ها وجود داشته باشد و از تکنولوژی در این راستا باید به صورت جدی استفاده شود.
وی در ادامه توضیح داد: دوران پاندمی، گامی موثر و عمیق در راستای تحولات دیجیتال بود و همه با این موضوع آشنا شدیم که در برخی مواقع ممکن است، کارخانه یا فروشگاه تعطیل شود و راهی جز استفاده از اینترنت و کسب و کار های آنلاین وجود ندارد. البته همه این موارد باید طبق اصول کسب و کارهای مدرن صورت گیرد و صرف خرید یک تکنولوژی نمی تواند ضامن رشد و توسعه کسب و کار باشد.
معتمدی ادامه داد: در این راستا بی نی سی مدلی را ایجاد کرده است که به مشتریان اجازه می داد در مراحل مختلف خرید به صورت دیجیتال با فروشگاه تعامل داشته باشند. این یک فروشگاه دیجیتال است که از سال ۹۷ ایده آن در بی نی سی ایجاد شد.
وی در پایان توضیح داد: طراحی فروشگاه بر اساس سه پارامتر فرد، فرآیند و فناوری انجام شده است. علاوه بر این یک استراتژی چندکاناله جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها در بی نی سی مستقر شده است تا خواست مشتریان به درستی شناسایی شود. از این رو فروشگاه دیجیتال بی نی سی می تواند آنچه را که خریدار می خواهد به همان گونه و زمانی که نیاز دارد، در اختیارش قرار دهد.

در ادامه عبدالحسین قرصی، مدیرعامل بی نی سی نیز با تاکید بر این که شرکت‌ها باید در مسیر نوآوری قرار گیرند، گفت: زحمات چندین ساله کارکنان بی نی سی افتتاح خواهد شد. شرکت بی نی سی مفتخر است که برای اولین بار یک فروشگاه دیجیتال در عرصه قطعات خودرو را افتتاح کند.
وی همچنین در جمع خبرنگاران نیز توضیح داد: در فروشگاه دیجیتال بی نی سی حدود ۱۴ هزار نوع کالا موجود است و خریداران می توانند، کالاهای مورد نیاز خود را از قطعات موتور تا قطعات تزئیناتی خودرو در این فروشگاه تهیه کنند.
قرصی در خصوص کیفیت کالای موجود در فروشگاه بی نی سی نیز گفت: ضمانت های لازم برای کالاهای ایساکو و سایپا یدک توسط خود این شرکت ها ارائه می شود و بی نی سی نماینده رسمی این دو شرکت است. علاوه بر این کالاهایی که در بسته بندی بی نی سی نیز وجود دارند، از نظر کیفی تضمین می شوند که از اصالت و کیفیت بالا برخوردار باشند. همچنین کالاهای وارداتی نیز با شناسه های کیفی وزارت صمت عرضه می شوند.

همچنین پس از رونمایی رسمی ایستگاه های فروش دیجیتال توسط هیات مدیره بی نی سی، حاضرین در مراسم به فروشگاه مراجعه و خرید در اولین فروشگاه دیجیتال لوازم یدکی خودرو را تجربه کردند.
در این خرید شما می توانید با ارائه یک شماره تلفن به استیشن های فروشی که در فروشگاه دیجیتال قرار دارند، پس از دریافت یک رمز یکبار مصرف، حساب کاربری خود را ایجاد کرده و وارد فروشگاه شوید.
پس از آن با تعیین خودروی خود، می توانید قطعه مورد نیاز خود را جست و جو کنید و برندها و قیمت های مختلف را در ایستگاه مشاهده کنید. پس از آن می توانید انتخاب خود را انجام داده و پرداخت را از طریق همان دستگاه نهایی کنید. البته در این مرحله به دلیل این که در برخی موارد ممکن است خریدار در انتخاب دقیق کالای خود دچار سردرگمی شود، کارشناسان فروشگاه در کنار خریدار خواهند بود تا خریدار بتواند انتخاب دقیقی داشته باشد.
گفتنی است در فروشگاه دیجیتال بی نی سی حدود ۱۴ هزار نوع کالا موجود است و خریداران می توانند، کالاهای مورد نیاز خود را از قطعات موتور تا قطعات تزئیناتی خودرو در این فروشگاه تهیه کنند.
لازم به ذکر است در مراسم رونمایی در هتل المپیک و مراسم افتتاح فروشگاه آیت الله کاشانی جمعی از تولید کنندگان قطعات خودرو، توزیع کنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و همچنین از اتحادیه و انجمن های مرتبط و جمعی از خبرنگاران حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=91028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.