• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9
در نشست مدیرعامل شركت ملي حفاری ایران و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب كشور

راه های همکاری و هم افزایی میان دو مجموعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

  • کد خبر : 90108
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
راه های همکاری و هم افزایی میان دو مجموعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت
در نشست مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شركت ملي حفاری ایران و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب كشور راه های همکاری و هم افزایی میان دو مجموعه به ویژه در ارتباط با ساخت مسکن ملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که با حضور مدیرعامل سازمان اقتصاد مقاومتی، تعدادی از مسئولان ارتش و معاونان و شماری از مدیران شرکت در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت در اهواز برگزار شد، دکتر حمید رضا گلپایگانی ضمن معرفی شرکت به عنوان یکی از شرکت های بالادستی صنعت نفت و نقش کلیدی آن در تولید ، گفت: شرکت ملی حفاری ایران نخستین مجموعه صنعتی و اقتصادی در کشور است که به فرمان امام‌ خمینی (ره) تاسیس و در افزون بر چهار دهه گذشته نقش اساسی در زمینه حفاری چاه های نفت و گاز اعم از اکتشاف میادین جدید، حفر چاه های توسعه ای و توصیفی، تعمیر چاه ها و ارائه خدمات فنی و تخصصی به شرکت های بهره بردار نفتی در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور داشته است‌.

وی با اشاره به دستور و تاکید ریاست جمهوری در جلسه شورای‌ عالی مسکن مبنی بر ضرورت شتاب گرفتن طرح‌های ساخت مسکن و همکاری استانداری‌ها، سازمانها و ادارات در زمینه تامین زمین‌ به منظور افزایش ظرفیت ساخت و ساز‌های مسکن در کشور افزود: همکاری و تعامل بین این شرکت و ارتش در بخش های مختلف خاصه ساخت مسکن ملی، پشتیبانی و جابجایی دستگاه های حفاری در مناطق عملیاتی
می تواند در جهت شتاب بخشی در انجام ماموریت های شرکت در تحقق برنامه های صنعت نفت و افزایش تولید و در نتیجه توسعه اقتصادی و اعتلای صنعت نفت بسیار ارزشمند و تاثیر گذار باشد.

در این نشست امیر سرتیپ بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب کشور نیز به ظرفیت ها و توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی ایران در موضوع سازندگی اشاره و عملکرد و فعالیت های این بخش را تشریح کرد‌.

وی گفت : ما در حوزه های متعدد اقتصادی نظیر ایجاد زیرساخت ها مانند راه سازی، مسکن ، خدمات پشتیبانی تمایل به همکاری با صنعت نفت و شرکت های زیر مجموعه از جمله شرکت ملی حفاری ایران را داریم‌ و اعلام آمادگی می کنیم.

همچنین در این جلسه سرتیپ گلسرخی مدیر عامل سازمان اقتصاد مقاومتی درباره آمادگی این سازمان برای خدمات بیمه ای (بیمه حکمت) ویژه دکل های حفاری، امکانات لجستیک، انتقال کالا و خدمات غذایی و پروازی توضیحاتی ارائه داد .

در پایان این نشست مقرر شد در خصوص توسعه همکاری ها و استفاده شرکت از ظرفیت های ارتش نسبت به تنظیم تفاهمنامه همکاری میان طرفین مبادرت گردد.

http://tejaratava.ir/?p=90108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.