• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان با حضور مدیرعامل شرکت مس برگزار شد

توزیع هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش در استان کرمان

  • کد خبر : 90050
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
توزیع هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش در استان کرمان
در جلسه‌ای با حضور دکتر فداکار استاندار کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس یک هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش صنایع مس به صورت تسهیلات سرمایه در گردش، بین واحدهای تولیدی استان که افزایش تولید و اشتغال داشته‌اند، توزیع می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مس پرس، این تصمیم براساس تفاهمنامه در کارگروه رفع موانع تولید استان مطرح و مقرر شد از محل سرمایه در گردش صنایع مس، یک هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به تولید کنندگان و صنایع کوچک و بزرگ استان پرداخت شود.

استاندارکرمان در این کارگروه گفت: اگر بانک‌هایی که منابع را در اختیار دارند در زمینه پرداخت تسهیلات کوتاهی کنند، منابع را جابجا و به بانک‌های همکار منتقل می‌کنیم.
محمدمهدی فداکار به وجود و اثرگذاری منابع مالی مس در بانک‌های استان اشاره کرد و پرداخت یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارات کشاورزی را گوشه‌ای از این اثرگذاری‌ها برشمرد.
وی با اشاره به اینکه همواره منابع مالی موجود مس در استان رصد می‌شود، ابراز امیدواری کرد به کمک این منابع در جهت، حمایت از واحدهای تولیدی و توسعه هرچه بیشتر استان بهره گرفت.

۷۰ درصد منابع مالی شرکت مس در کرمان متمرکز شده است


دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس نیز با اشاره به اینکه ۷۰ درصد منابع مالی صنایع مس در کرمان متمرکز شده، این رقم را در حال حاضر ۱۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته از محل منابع مالی مس به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان طرح اجرا شده، این حجم کار در کنار حفظ نقدینگی در استان را بی‌سابقه اعلام کرد.

http://tejaratava.ir/?p=90050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.