• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
2
معاون علمی رییس جمهور :

شرکت سنگ آهن مرکزی از مجموعه های موفق در حوزه اقتصاد دانش بنیان است

  • کد خبر : 89547
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
شرکت سنگ آهن مرکزی از مجموعه های موفق در حوزه اقتصاد دانش بنیان است
معاون علمی رییس جمهور با بیان اینکه صندوق CVC شرکت سنگ آهن، اولین صندوق جسورانه ای است که با کاری واقعی فعالیت خود را آغاز کرده گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از مجموعه های موفق در حوزه اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، روز گذشته پس از افتتاح صندوق سرمایه گذاری CVC شرکت سنگ آهن مرکزی در مرکز اطلاعات و ارتباطات استان یزد با بیان این مطلب اظهار کرد: این صندوق اولین صندوقی است که کار واقعی خود را با امضای سه قرارداد آغاز کرده و چندین شرکت دیگر هم برای سرمایه گذاری در دست مطالعه دارد.

وی افزود:صندوق های پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی CVC امکانی را فراهم می کند که مجموعه های پیشران اقتصادی کار عملیاتی بر روی شرکت های دانش بنیان انجام دهند و فعالیت آن ها را ارتقا دهند.

دهقانی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان نیازمند ارتقایی اساسی هستند اضافه کرد: صندوق های CVC با حمایت معاونت علمی و سرمایه گذاری شرکت های پیشران اقتصادی می توانند کاری سودمند و ارزشمند برای شرکت های دانش بنیان و ارتقای بیشتر آن ها انجام دهند.

وی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان همچون نهال هایی است که سالهاست کاشته شده و هم اکنون باید در دل مجموعه های بزرگ ثمر دهند.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: صندوق CVC شرکت سنگ آهن مرکزی جزو اولین صندوق هایی است که از معاونت علمی مجوز گرفته و خوشبختانه با کاری واقعی سه قرارداد با شرکت های دانش بنیان به امضا رساند.

http://tejaratava.ir/?p=89547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.