• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

برگزاری مجامع همراه اول در ۲۸ خردادماه

  • کد خبر : 89011
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
برگزاری مجامع همراه اول در ۲۸ خردادماه
مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

 مجامع «عمومی عادی سالیانه» و «عمومی فوق العاده» صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، در سالن اجتماعات ساختمان ستاره ونک تهران برگزار می شود.

براساس این گزارش، استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی شرکت، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره، تعیین پاداش هیات مدیره و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت «مجمع عمومی عادی سالیانه» باشد، از موارد دستور جلسه ذکر شده است.

«مجمع عمومی فوق العاده» همراه اول نیز از ساعت ۱۱ به تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت «مجمع عمومی فوق العاده» است، خواهد پرداخت.

بنا بر اعلام این شرکت و در راستای رفاه حال سهامداران همراه اول، امکان مشاهده همزمان مجمع در روز مقرر، از طریق live.mci.ir فراهم است که مشترکان همراه اول می توانند به صورت رایگان اقدام به تماشای آن کنند.

همچنین گفتنی است سهامدارانی که مایل به حضور در جلسه مجمع هستند، می توانند ضمن همراه داشتن کارت ملی برای اشخاص حقیقی، وکالت نامه رسمی برای نمایندگان سهامداران و همچنین معرفی نامه معتبر کتبی برای نمایندگان اشخاص حقوقی به همراه کارت ملی شخص معرفی شده، جهت دریافت برگه حضور در جلسه، در ساعات اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ و روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۷ به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، جنب سازمان بورس و اوراق بهادار، پلاک ۱۷، طبقه دوم، واحد ۵، اداره امور سهام شرکت همراه اول مراجعه کنند.

http://tejaratava.ir/?p=89011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.