• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

با تشکیل کارگروه های تخصصی؛سند جامع زیست محیطی «بندرامام نوین» وارد فاز اجرایی شد

  • کد خبر : 88933
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
با تشکیل کارگروه های تخصصی؛سند جامع زیست محیطی «بندرامام نوین» وارد فاز اجرایی شد
در جلسه‌ای با حضور مشاور، مدیران و سرپرستان شرکت پتروشیمی بندرامام، کارگروه های تخصصی سند جامع زیست محیطی شرکت تشکیل و مفاد آن وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام؛ همزمان با جلسه‌ای که پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور مشاور مدیرعامل و روسا و سرپرستان برگزار شد، سند جامع زیست محیطی شرکت تبیین و کارگروه های تخصصی تشکیل شد.

در این جلسه که در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد؛ دکتر پیراسته مشاور زیست محیطی شرکت سند تدوین شده را از منظر قانونی، اجتماعی و‌ مسیولیت‌های جامعه پیرامون تشریح و خواستار اجرای آن از سوی کارگروه‌های تخصصی شد.

همچنین کارگروه‌های تخصصی بر اساس شرح کار و وظایف شغلی تشکیل و هر بند بر اساس حوزه فعالیت کارگروه ها به عنوان پیوست زیست محیطی شغلی تشریح گردید.

گفتنی‌ست سند جامع زیست محیطی شرکت پتروشیمی بندر امام در ۴۰ بند تدوین شده است که «واحدهای جایگزین کلرآلکالی در جهت اخذ مجوزهای زیست محیطی، تدوین سند با محوریت HSE شرکت و توجیه اهداف برنامه و جلب مشارکت و انسجام پنج مجتمع تابعه فعال، ارزیابی پروژه واحدهای جایگزین کلرآلکالی،مدیریت پسماندهای عادی با تأکید تفکیک از مبدأ وفق قانون مدیریت پسماند، ارزیابی درصد مصرف آب در صنعت،بهداشت و فضای سبز و تلاش در جهت کاهش مصرف و مدیریت پایدار آب مورد نیاز، بهینه سازی مصرف انرژی، بازیافت پسماندهای تولیدی، ساماندهی فضای سبز مجتمع، جلب مشارکت متولیان محیط زیست استان و شهرستان در اجرای برنامه های رویکرد، مشارکت در مناسبتهای محیط زیستی شرکت و فرهنگ سازی با هماهنگی محیط زیست استان و شهرستان و همکاری در اجرای پروژه های محیط زیست استان به مقتضای اعتبارات تخصیص داده شده حوزه مسئولیت های اجتماعی شرکت» از جمله سیاست‌های این سند راهبردی است.

http://tejaratava.ir/?p=88933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.