• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:

افزایش سرمایه اخیر بانک رفاه کارگران نقطه عطفی در تاریخ فعالیت این بانک محسوب می‌شود

  • کد خبر : 88873
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
افزایش سرمایه اخیر بانک رفاه کارگران نقطه عطفی در تاریخ فعالیت این بانک محسوب می‌شود
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران به مبلغ 660 هزار میلیارد ریال نقطه‌عطفی در تاریخ فعالیت‌ این بانک محسوب می‌شود که با تلاش، تعهد و پشتکار طیف وسیعی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و این بانک محقق شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر علیرضا عسگریان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بانک، بورس و بیمه) افزود: بدون شک وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل و هیئت مدیره این بانک در دستیابی به این موفقیت نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند و شایسته قدردانی است.  

وی ادامه داد: با ثبت نهایی افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران بستر ارائه خدمات مناسب از سوی این بانک به عموم مردم به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بیش از پیش فراهم می‌شود. 

دکتر علیرضا عسگریان با بیان اینکه بانک رفاه کارگران می‌تواند طیف وسیعی از نیازهای جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی را برطرف کند، خاطرنشان ساخت: طبیعتا شناسایی و رفع این نیازها از طریق تشکیل کارگروه‌های مشترک فی‌مابین بانک و نمایندگان بازنشستگان امکان‌پذیر است. نیازهای بیمه‌ای، گردشگری، سرمایه‌گذاری و… از جمله این نیازها است که بانک رفاه می‌تواند در کنار ارائه خدمات اعتباری نسبت به رفع آنها اقدام کند و از این طریق رفاه و کیفیت زندگی این عزیزان را ارتقاء ببخشد. 

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقش افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران در حوزه رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: این بانک بزرگ‌ترین پشتیبان سازمان تامین اجتماعی در پیشبرد برنامه‌های اجرایی و توسعه‌ای است و باتوجه به ماموریت‌های گسترده و مختلفی که این سازمان برعهده دارد، هرچه سرمایه و قابلیت‌های مالی بانک رفاه افزایش یابد امکان و بستر پشتیبانی از این برنامه‌ها بیش از پیش فراهم خواهد شد.  

وی تصریح کرد: بانک رفاه برای حمایت از سازمان تامین اجتماعی و ارائه خدمات مناسب به ذی‌نفعان خود باید متناسب با شاخص‌های بانک مرکزی عمل کند و طبیعتا میزان سرمایه و کفایت سرمایه یکی از شاخص‌های اصلی در این زمینه است.

دکتر عسگریان در پایان به اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر از جمله افزایش سرمایه این بانک به میزان ۶۶۰ هزار میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: پیشبرد مناسب این اقدامات بیش از هرچیز ناشی از عملکرد مدیران و کارکنان این بانک است که جای تقدیر و تشکر دارد. بدون شک هر چه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک رفاه افزایش یابد دست این بانک و سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات مناسب به ذی‌نفعان بازتر خواهد شد. 

http://tejaratava.ir/?p=88873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.