• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
1
رئیس مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی حفاری ایران:

گواهینامه های استاندارد یکپارچه (IMS) شرکت برای سه سال دیگر تمدید شد

  • کد خبر : 87792
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
گواهینامه های استاندارد یکپارچه (IMS) شرکت برای سه سال دیگر تمدید شد
رئیس مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی حفاری ایران از تمدید گواهینامه های استاندارد یکپارچه (IMS ) این شرکت برای سه سال دیگر خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، حسین نظری روز شنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۲) در این باره گفت: این گواهینامه ها شامل استانداردهای مدیریت کیفیت (ایزو ۹۰۰۱) ، مدیریت زیست محیطی (ایزو ۱۴۰۰۱ ) و مدیریت سیستم ایمنی و بهداشت شغلی (ایزو ۴۵۰۰۱) است.

وی افزود: مراحل تمدید ابن دوره گواهینامه ها با انجام ۵۰ نفر روز ممیزی از دستگاه های حفاری و واحدهای ستادی و پشتیبانی شرکت با موفقیت انجام و در نشست مدیران ارشد سازمان و گروه ممیزی موسسه SGS یافته های ممیزی مورد ارزیابی قرار گرفت.

نظری با بیان اینکه داشتن این گواهینامه ها از الزامات شرکت در مناقصات و همچنین کارفرماها می باشد، اظهار کرد: تاکید بر رعایت منافع ذینفعان به ویژه مشتریان و کارکنان و همچنین الزام به رعایت اصل بهبود مستمر و ارتقاء عملکرد فرآیندهای مرتبط با محیط زیست و ایمنی و بهداشت کارکنان، کلیدی ترین مباحث استاندارد یکپارچه (IMS) است

رئیس مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی حفاری ایران ، گفت: در این دوره نیز عملکرد شرکت در حوزه های پیش گفته از سوی ممیزان مربوط تایید شد که این توفیق با جدیت و تلاش مستمر و موثر تمامی کارکنان در بخش های مختلف، محقق گردید.

http://tejaratava.ir/?p=87792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.