• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

تقدیر مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی از میز ارتباطات مردمی (میز خدمت) پست بانک ایران

  • کد خبر : 85166
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
تقدیر مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی از میز ارتباطات مردمی (میز خدمت) پست بانک ایران

میز ارتباطات مردمی (میز خدمت) پست بانک ایران بر اساس ارزیابی مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی شایسته تقدیر شد.

بر اساس ارزیابی و اعلام این مرکز؛ در محل میز خدمت پست بانک ایران، سامانه های اتوماسیون اداری، سامد، شکایت بازرسی کل کشور و رسیدگی به شکایات فعال می باشد که در مجموع فعالیت این میز به صورت منسجم، فعال و به روز رسانی شده قابل تقدیر است و این در حالی است که علی رغم کمبود نیروی انسانی مدیران این بانک با بهره گیری از برنامه های متعدد و نصب سیستم های مورد نیاز تمام امورات را به روز رسانی و در دسترس ارباب رجوع و کاربردی قرار دادند.

http://tejaratava.ir/?p=85166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.