• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

توسعه خدمات عمرانی چابهار با هم افزایی ظرفیت ها و هماهنگی های بین بخشی

  • کد خبر : 84412
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
توسعه خدمات عمرانی چابهار با هم افزایی ظرفیت ها و هماهنگی های بین بخشی

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار در نخستین جلسه شورای هماهنگی و توسعه طرح های عمرانی این منطقه در سال جدید گفت: توسعه خدمات عمرانی در چابهار با هم افزایی ظرفیت ها و هماهنگی بین بخشی سرعت می گیرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، عبدالحکیم آصفی در نخستین جلسه شورای هماهنگی و توسعه طرح های عمرانی منطقه آزاد چابهار در سال ۱۴۰۲ که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان چابهار در محل دفتر معاونت عمرانی و زیربنایی این منطقه برگزار شد، گفت: مهم ترین هدف تشکیل شورا، افزایش ظرفیت ها و ارتقا هماهنگی های بین بخشی در محدوده منطقه آزاد در زمینه اجرای پروژه های عمرانی و شهرسازی است.

وی ضمن تشریح برخی از مسوولیت های سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: در سال ۱۴۰۲، توسعه زیرساخت های منطقه درراستای ارتقای رفاه و آسایش شهروندان مهم ترین راهبرد تعیین شده سازمان منطقه آزاد چابهار است.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به در حال اجرا بودن حدود ۱۴۷۰ میلیارد تومان پروژه های زیرساختی جهت توسعه خدمات عمرانی به مردم تاکید کرد: برای دستیابی به اهداف تعیین شده ، لازم است همه دستگاه های اجرایی در کنار هماهنگی های بیشتر، تعهدات خود را مشخص کرده و به وظایف خود عمل کنند.

http://tejaratava.ir/?p=84412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.