• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
در نمایشگاه ایران اکسپو 2023؛

بازدید سرمایه گذاران داخلی و خارجی از غرفه منطقه آزاد چابهار

  • کد خبر : 84409
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
بازدید سرمایه گذاران داخلی و خارجی از غرفه منطقه آزاد چابهار

استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی از غرفه منطقه و فرصت های سرمایه گذاری ارایه شده منطقه آزاد چابهار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، منطقه آزاد چابهار با ۵۰ بسته سرمایه گذاری به ارزش ۷۰۰ میلیون یورو و ۸ شرکت از بخش خصوصی، در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ که امروز، یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور ریاست جمهوری و مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در تهران افتتاح شد، حضور دارد.

در نخستین روز از آغاز این نمایشگاه هیاتی شامل معاون وزیر و رییس شهرک های صنعتی عمان از غرفه منطقه آزاد چابهار دیدن و برای شروع مروادات تجاری – اقتصادی از طریق منطقه آزاد چابهار اعلام آمادگی کرد.

هیات هایی نیز از هند و سلیمانیه عراق به همراه فعالان اقتصادی کشورمان ایران، بازدیدهای جداگانه ای از فرصت های ارایه شده در این غرفه داشتند.

گفتنی است، منطقه آزاد چابهار در غرفه شماره ۸ سالن شماره A 38 در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از امروز ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت پذیرای حضور بازدیدکنندگان خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=84409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.