• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان با خانواده معظم شهید سجاد باوی دیدار کرد

  • کد خبر : 84278
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان با خانواده معظم شهید سجاد باوی دیدار کرد

‎شامگاه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با خانواده معظم شهید باوی دیدار نمود.

‎به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی: علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در دیداری سرزده با خانواده معظم شهید باوی گفت: اگر در کشور عزیزمان صدایی از تولید می شنویم مدیون خون شهدا هستیم. همه ما باید توجه داشته باشیم که اگر شهدا نبودند آرامشی وجود نداشت تا بتوانیم گذران زندگی کنیم.

‎مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: شهدای مدافع حرم حقیقتاً موقعیت شناس و دارای بصیرت بی نظیری بودند که در زمانی که دشمن برای خاک این کشور نقشه کشیده بود، با ایثار و از خودگذشتگی این نقشه ها را نقش بر آب کردند، در این میان موضوعی که باید به دقت و اهمیت بیشتری به آن پرداخته شود، مسئله خانواده شهداست. مادران و پدرانی که با علم و آگاهی تمام از جان و خون فرزندانشان گذشتند و لحظه ای افسوس به دل خود راه نداند، براین اساس این نه تنها وظیفه بلکه تکلیفی ست بر دوش ما که همواره در کنار این عزیزان باشیم و خدمت کنیم.

‎در پایان این دیدار مادر شهید باوی ضمن یاد و ذکر شهید باوی، برای موفقیت کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان دعای خیر نمودند.

شهید سجاد باوی به عنوان نخستین فرزند خانواده، در تاریخ دوم خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر کوت‌ عبدالله دیده به جهان گشود و به ‌عنوان یک فعال فرهنگی در شهرستان کارون خوزستان فعالیت می‌کرد.

این دلیرمرد جنوبی برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به سوریه اعزام شد.

وی پس از حضور در جبهه مقاومت در روز پنج‌ شنبه ۱۹ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر شهدای اسلام به ثبت رساند.

http://tejaratava.ir/?p=84278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.