• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مطرح کرد؛

افق ‎گشایی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد/ مدیران با تمام توان به ادامه خدمت بپردازند

  • کد خبر : 84263
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
افق ‎گشایی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد/ مدیران با تمام توان به ادامه خدمت بپردازند

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تأکید بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی با انگیزه، جوان و متخصص در دوره تحولی نظام مالیاتی، افق‎گشایی در نظام مالیاتی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد را یکی از راهبردهای دوره تحولی جدید سازمان امور مالیاتی کشور دانست.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مالیاتی ایران(اینتا)، دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، در آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت حقوقی و فنی مالیاتی، مدیرکل دفتر حوزه ریاست و امور بین الملل، سرپرست اداره کل حسابرسی مالیاتی ویژه، مشاور رییس کل و رابط پارلمانی سازمان امور مالیاتی کشور، کیفیت نیروی انسانی را متغیری مهم در تحول نظام مالیاتی و موفقیت های نظام مالیاتی در حوزه های مختلف دانست و تصریح کرد: باید همه همکاران در تمامی سطوح، امید به ارتقاء و پیشرفت داشته باشند تا  با ایجاد انگیزه و نوآوری، بتوانیم افزایش اثربخشی و کارایی را در نظام مالیاتی انتظار داشته باشیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی با انگیزه، خلاق و متخصص در دوره تحولی، افق‎گشایی در نظام مالیاتی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد را یکی از راهبردهای دوره تحولی سازمان امور مالیاتی دانست.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه برای تحول نظام مالیاتی، ارزش افزوده ذهن ها با ارزش تر از ارزش افزوده تکنولوژی و هوشمندسازی است، گفت: بهترین راه تحول و تعالی سازمان امور مالیاتی افزایش رضایت و تاب آوری نیروی انسانی با ایجاد امید در نیروی انسانی است.

دکتر سبحانیان تغییرات مدیریتی در دوره جدید را محدود و در حد تغییر تاکتیکی دانست و از همه مدیران سازمان خواست با قدرت و توان بیشتر از پیش به ادامه خدمت و انجام امور مربوطه بپردازند.

وی سازمان امور مالیاتی را سازمانی متکی بر نیروی انسانی دانست و بیان داشت: اگر نظام مالیاتی بهترین فناوری ، ابزار، ساختار های سازمانی و خط مشی ها  را داشته باشد ولی از نیروی انسانی متخصص و کارآمد برخوردار نباشد، قادر نخواهد بود در رسیدن به اهداف سازمانی، موفق عمل کند.

گفتنی است در این آئین، آقایان مهدی رعنایی، علی حسن زاده، علی رستم‌پور، احمد غفارزاده و حسین باقرلو به ترتیب به سمت سرپرست معاونت حقوقی و فنی مالیاتی، مدیرکل دفتر حوزه ریاست و امور بین الملل، سرپرست اداره کل حسابرسی مالیاتی ویژه، مشاور رییس کل و رابط پارلمانی سازمان معرفی و از خدمات آقایان سعید توتونچی، مسعود میرزایی و داریوش درویشی تقدیر به عمل آمد.

http://tejaratava.ir/?p=84263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.