• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان شرکت ملی حفاری ایران

تاکید مدیرعامل بر نگاه تحولی و تلاش مضاعف مدیران و مسئولان شرکت در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت نفت

  • کد خبر : 83654
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
تاکید مدیرعامل بر نگاه تحولی و تلاش مضاعف مدیران و مسئولان شرکت در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت نفت
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران بر نگاه تحولی و تلاش مضاعف مدیران و مسئولان شرکت در تمامی بخش ها در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت نفت تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی در نشست هم اندیشی قائم مقام و معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد، روسا و مسئولان ستادی و عملیاتی شرکت در موضوع تبیین نکات مطرح شده از سوی رئیس جمهور و دیدگاه های کلان دولت در زمینه های مختلف، گفت: مدیران شرکت باید با خرد جمعی، تصمیم سازی و تصمیم گیری، جسارت و شجاعت نسبت به ایجاد تحول در امر تولید با استفاده از حداکثر ظرفیت ها و توان داخلی تلاش نمایند.

وی در این نشست که فرمانده مرکز مقاومت بسیج شهید تندگویان ( وزارت نفت – جنوب) نیز حضور داشت، افزود: با هماهنگی، همپوشانی، همدلی، همگرایی ، کار بر اساس اصول و مطالعات کارشناسی ، اجتناب از کار سلیقه ای و تقویت نظارت و کنترل به یقین شاهد ایجاد تحول و چابکی بیش از پیش سازمان و شتاب بخشی در انجام مطلوب وظایف و برنامه های ابلاغی صنعت نفت خواهیم بود.

گلپایگانی با این توصیف که محور اصلی فعالیت شرکت چرخش مته و فعالیت های عملیاتی است و گردش مته می تواند فعالیت دیگر بخش های شرکت را رونق بخشد ، اظهار کرد: با توجه به برنامه های صنعت نفت در توسعه میادین و افزایش تولید، سال ۱۴۰۲ ، سال خوبی برای صنعت حفاری کشور پیش بینی می شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، گفت: انتظار می رود با همفکری و هم افزایی و برنامه ریزی مدون و تصمیم گیری های به موقع در سطح شرکت در سال مهار تورم و رشد تولید، بتوانیم در جهت بهره وری، افزایش راندمان، بهبود فرآیندها، کاهش انتظارات و رضایتمندی بیشتر کارفرماها و کارکنان سختکوش شرکت تلاش نموده و موفق تر از سال ۱۴۰۱ پاسخگوی برنامه های شرکت ملی نفت ایران باشیم.

وی در همین ارتباط به بازسازی ، نوسازی ناوگان حفاری و جایگزینی تجهیزات جدید اشاره و با استقبال از سرمایه گذاری بانک ها و مراکز اقتصادی در خصوص بازسازی و نوسازی ناوگان شرکت، افزود: با به کارگیری ظرفیت ها و توانمندی های داخل سازمان و استان و توسعه فعالیت ها، این شرکت می تواند در موضوع ایجاد اشتغال نیز نقش داشته باشد.

گلپایگانی همچنین با بیان اینکه این شرکت می تواند در زمینه ساخت مسکن ملی نیز به فراخور امکانات خود مشارکت نماید ، خواستار شتاب بخشی در تخصیص زمین برای ساخت مسکن ملی جهت کارکنان شرکت براساس ضوابط و مقررات شد.

http://tejaratava.ir/?p=83654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.