• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی ایلام به مناسبت روز کارگر

  • کد خبر : 83602
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی ایلام به مناسبت روز کارگر

تجارت آوا – در پیام سیدغلامحسن گرشاسبی خطاب به کارگران و متخصصان شرکت پتروشیمی ایلام آمده است: کارگران به عنوان یکی از پایه های اصلی تولید، از ارزشمند‌ترین سرمایه های اجتماعی هر کشوری محسوب می‌‌شوند . اهمیت جایگاه این قشر عزیز، به ویژه در سال های اخیر، یکی از کلیدواژه‌های نامگذاری شعار سال توسط مقام […]

تجارت آوا – در پیام سیدغلامحسن گرشاسبی خطاب به کارگران و متخصصان شرکت پتروشیمی ایلام آمده است:

کارگران به عنوان یکی از پایه های اصلی تولید، از ارزشمند‌ترین سرمایه های اجتماعی هر کشوری محسوب می‌‌شوند . اهمیت جایگاه این قشر عزیز، به ویژه در سال های اخیر، یکی از کلیدواژه‌های نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری را به خود اختصاص داده است .

هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به مقام شامخ کارگر و تجلیل از کوشش و جهاد کارگرانی است که با اراده راسخ و راستین خود در راستای اعتلا و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشیده‌اند.

تلاش های صادقانه شما همکاران متخصص، متعهد و خانواده بزرگ پتروشیمی ایلام را ارج می‌نهم که با وجود مشکلات فراوان، با همتی مثال‌زدنی، پایه‌های این صنعت را بر پاشنه بالندگی و افتخار قرار داده‌اید.

امید است در این شرایط خاص اجتماعی با تمرکز بر اصل تولید و پرهیز از حاشیه های وحدت زدا، تلاش و تولید را سرلوحه خویش قراردهیم .

سیدغلامحسن گرشاسبی

http://tejaratava.ir/?p=83602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.