• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت فرارسیدن سال نو️

  • کد خبر : 81427
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت فرارسیدن سال نو️

️محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بمنانسبت فرارسیدن سال نو پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاس خداوند منان را که امسال بهار طبیعت با بهار قران مقارن گردیده و توفیق این را پیدانموده ایم که سال ۱۴۰۲ را با طاعت و عبادت الهی در ماه با عظمت و پر از برکت رمضان آغاز نماییم.

به فضل الهی در سال ۱۴۰۱ همگانی شدن گفتمان همیاری اجتماعی ، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در قالب الگوی تعالی اجتماعی رسالت در بین بالغ بر هفت میلیون عضو بیش از پیش توسعه یافت.

در این سال، بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان پیشتاز عرصه بانکداری بدون شعبه(دیجیتال) تمام خدمات را به صورت غیرحضوری ارائه و بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار وام قرض الحسنه به اعضا پرداخت نمود.

در بعد کارآفرینی اجتماعی تحویل حدود ۱۲۰ هزار دام سبک با استفاده از وام قرض الحسنه به هسته های کارآفرینی اجتماعی یکی از مصادیق توفیقات حاصله می باشد.

همچنین، حذف کارمزد وام از مهمترین اتفاقاتی بود که براساس مصوبه شورای فقهی بانک مرکزی کلید خورده و بحول و قوه الهی در سال جدید پیاده سازی خواهد شد.

این همه میسر نشده و نخواهد شد مگر با عنایت الهی وتلاش همه خواهران و برادرانم در خانواده نهادمردمی رسالت اعم از راهبران اجتماعی، حامیان قرض الحسنه و کار آفرینی که با هدف پیشبرد الگوی تعالی اجتماعی رسالت صادقانه همت می گمارند.

این همت نیز خود نوعی از همیاری اجتماعی و فعالیت جمعی همراه با دغدغه و انگیزه برای تحقق سبک بهتر کار و زندگی است.

اینجانب فرا رسیدن سال نو و ماه نزول قرآن را به پیشگاه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهدا و ایثارگران عزیز، ملت شریف ایران و تمام همراهانم درخانواده بزرگ نهاد مردمی رسالت تبریک عرض نموده وتعجیل در فرج حضرت صاحب العصر والزمان (عج) را از درگاه خداوند منان خواستارم.
خادم همه رسالتی های عزیز

http://tejaratava.ir/?p=81427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.