• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

دولت سیزدهم به حوزه ارز دیجیتال اهمیت بیش تری می‌دهد

  • کد خبر : 79988
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
دولت سیزدهم به حوزه ارز دیجیتال اهمیت بیش تری می‌دهد
رئیس هیات مدیره مؤسسه رمزپایه فناوری هوشمند شبکه زر گفت: در دولت سیزدهم شرایط برای فعالیت در حوزه رمز ارزها بیش تر شده است.

به گزارش تجارت آوا، دکتر عباس جم زر، در نشستی با خبرنگاران که در محل سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، گفت: در یکسال گذشته، تحولات خوبی در این حوزه ایجاد شده است به طوری که فعالیت این گروه نیز در راستای توسعه اهداف خود بیش از گذشته نمایان شده است.

وی پروژه‌های گروه شبکه زر را در حوزه‌های مختلفی که مرتبط با خرید و فروش توکن است برشمرد و گفت: یکی از اقداماتی که این گروه برای توسعه فعالیت‌های رمز ارز ایرانی انجام داده است فروش متری زمین و مسکن است به طوری که افرادی که به این حوزه وارد می‌شوند می‌توانند با اندک سرمایه خود نسبت به خرید زمین و یا مسکن اقدام نمایند.

وی در پاسخ به خبرنگار اقتصادتهران و در تشریح خرید و فروش متری زمین و مسکن تصریح کرد: با هزینه کردن روزی هزار تومان پس از ۸ سال، می‌تواند صاحب یک قطعه زمین شود به گونه‌ای که سرمایه گذاری در این حوزه کاملا اقتصادی بوده و هر امتیاز یا سهمی که هر فرد خریداری نماید، اگر تمایل به فروش داشته باشد، خود شرکت آن را در هر زمان خریداری می‌کند.

رئیس هیات مدیره مؤسسه رمزپایه فناوری هوشمند شبکه زر یادآور شد: ما مردم را در ارزش افزوده زمین سهیم کرده‌ایم و در واقع مردم زمینی را می‌خرند که هنوز آباد نشده که به محض این که زمین احصا و واگذار شود، قطعاً به دلیل ارزش افزوده‌ای که ایجاد می‌کند دارای ارزش بیش تری خواهد شد.

وی به پروژه شهر دیجیتالی اشاره و تصریح کرد: در این زمینه، بحث سرمایه گذاری در حوزه مسکن مطرح است نه خانه دار شدن افراد و به همین دلیل با مالکان بزرگ، مذاکرات خوبی صورت گرفته است به طوری که در ۲ پروژه، فعالیت در منطقه گیلاوند دماوند آغاز شده است.

http://tejaratava.ir/?p=79988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.