• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
قائم مقام بیمه سخنگوی بیمه مرکزی در گفت و گوی تلفنی با شهروندان نسبت به رفع موانع موجود تاکید کرد؛

فصل تازه پاسخگویی نهاد ناظر صنعت بیمه آغاز شد

  • کد خبر : 78787
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
فصل تازه پاسخگویی نهاد ناظر صنعت بیمه آغاز شد

به دنبال وعده بیمه مرکزی در خصوص پاسخ به مشکلات و ابهامات بیمه گذاران در فرایندهای مختلف بیمه گری، سخنگوی نهاد ناظر صنعت بیمه به پرسش ها و ابهامات مردم پاسخ داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی در ادامه ایفای وظایف سخنگویی و ماموریت محوله در حکم انتصاب خود در چارچوب شفاف سازی و رفع ابهامات بیمه ای به پرسش های مردمی پاسخ داد.

گفتنی است در این ارتباط مستقیم مردم و مسئول ارشد صنعت بیمه، متقاضیان با طرح پرسش ها و مشکلات بیمه ای خود، پاسخ های مرتبط را دریافت کردند.

شایان ذکر است فرایند پاسخگویی توسط قائم مقام و سخنگوی بیمه مرکزی در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت و برای تقویت ارتباط بی واسطه، علاوه بر شماره تلفن اعلام شده، صندوقی برای طرح مسائل و انتقادات بیمه ای در محل نهاد ناظر صنعت بیمه نیز طراحی و نصب شده است.

متقاضیان می توانند برای طرح مشکل خود از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوشنبه هر هفته با شماره تلفن ۲۴۵۵۱۲۹۵ تماس گیرند.

http://tejaratava.ir/?p=78787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.