• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

مهمترین رکن موفقیت بانک ایران زمین همدلی و همبستگی در شعب است

  • کد خبر : 78636
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
مهمترین رکن موفقیت بانک ایران زمین همدلی و همبستگی در شعب است

جلسه کارکنان شعب مدیریت استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و معاون شعب استان در راستای بررسی عملکرد سال جاری برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری کار گروهی را عامل موفقیت بانک بیان کرد و گفت: روحیه تعامل سازنده بین همکاران ستاد و صف می تواند در تحقق اهداف سازمانی موثر بوده و کارکنان باید با استفاده از اطلاعات به روز و بررسی نحوه ارائه خدمات سایر رقبا در انجام تصمیم گیری درست و به موقع اقدام کنند. علیزاده مسئولین هر شعبه را یک تحلیلگر عنوان کرد و افزود: باید تمام عملکرد همکاران و میزان ورودی و خروجی منابع را آنالیز و نقاط ضعف را تشخیص داد و به نقاط قوت تبدیل کرد. مدیر شعب استان همکاران فعال در شعب را صف اول و خط مقدم بانک دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی نیاز مشتریان، ارائه خدمات مطلوب، معرفی سرویس های بانکداری مدرن وظیفه همه همکاران است. در ادامه جلسه بهزاد ترویجی معاون اداری مالی منطقه بر نکاتی از قبیل ارائه خدمات در اسرع وقت به مشتریان، معرفی خدمات بانکداری دیجیتال و پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری تاکید کرد. در پایان از ۹  همکار که در شاخص ها و معیار های هشت ماه گذشته، به عنوان کارمندان نمونه شناخته شده بودند، تقدیر شد.

http://tejaratava.ir/?p=78636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.