• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

برگزاری همایش تقدیر از نمایندگان برتر استان یزد

  • کد خبر : 75197
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
برگزاری همایش تقدیر از نمایندگان برتر استان یزد

همایش تقدیر از نمایندگان برتر استان یزد با حضور نمایندگان عمومی، مدیران و نمایندگان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه استان، در سالن همایش مجتمع فرهنگی رفاهی غدیر در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

در این همایش رضا زیارتی سرپرست منطقه ۱۴به ایراد سخنانی در مورد صنعت بیمه، تأکید بر رقابت و فروش سالم جهت ارائه خدمات پس از فروش با رضایت حداکثری، شرایط و ویژگی های یک انسان توسعه یافته جهت رسیدن به یک جامعه توسعه یافته، چشم انداز آتی و… پرداخت.

همچنین ایشان با اختصاص زمانی از انتهای برنامه به مبحث پرسش و پاسخ، انتقاد یا پیشنهاد از نمایندگان پرداخته و در انتها به تمامی سئوالات و انتقادات مکتوب پاسخ داد.

در ادامه همایش، آقایان کسری اسلامی مدیر ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه، محمد امیر احسان فر و سید محمد امین بیدکی در خصوص علل موفقیت خود، راهکارهای جذب پرتفوی مناسب به ویژه در زمینه بیمه های عمر و تأمین آتیه، راهکارهای موفقیت و همچنین برخی از ویژگی ها و مزیت های شرکت بیمه پاسارگاد مباحث انگیزشی را مطرح نمودند.

در بخش پایانی برنامه اسامی نمایندگان برتر، حائز بالاترین امتیاز و نمایندگان شایسته تقدیر بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۰اعلام و با اهدای لوح تقدیر و تندیس توسط مدیر منطقه قدردانی شد.

http://tejaratava.ir/?p=75197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.