• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

ایرانسل برای دومین سال پیاپی حامی پرسپولیس شد

  • کد خبر : 70461
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
ایرانسل برای دومین سال پیاپی حامی پرسپولیس شد
ایرانسل با امضای یک قرارداد، برای دومین سال متوالی حامی رسمی پرسپولیس شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این قرارداد، با نزدیک شدن به هفته دوازدهم لیگ برتر ۱۴۰۲_۱۴۰۱ فوتبال ایران و بازی حساس شهرآورد، با حضور دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امضا شد.

بر اساس این قرارداد، ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در ادامه اقدامات خود در چارچوب مسؤولیت و سرمایهگذاری اجتماعی شرکتی، با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان بهعنوان جامعه اصلی مشترکان این اپراتور و کمک به توسعه پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس و استفاده حداکثری از ظرفیتهای بالقوه موجود برای ارائه خدمات بیشتر به هواداران این باشگاه، از باشگاه پرسپولیس حمایت میکند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، از قدیمیترین باشگاههای ورزشی کشور است که تیم فوتبال این باشگاه، به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیمهای آسیایی، طی پنج فصل لیگ برتر، به صورت متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

ایرانسل پیش از این، در سال ۸۶-۸۷، همچنین سال ۱۳۹۶ به مدت سه سال و نیز از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر ۱۴۰۱_۱۴۰۰، حامی باشگاه پرسپولیس بود و این باشگاه را در کسب افتخارات مختلف، از جمله قهرمانی در لیگ برتر، سوپرجام و حضور در رقابتهای جام باشگاههای آسیا با کسب عنوان نایب قهرمانی، همراهی کرد.

ایرانسل، ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰ نیز، با امضای قراردادی با فدراسیون هندبال، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده بود. حمایت ایرانسل از ورزش هندبال کشور، آغازگر یک دوره درخشش در ردههای مختلف این رشته ورزشی بوده است.

ایرانسل، نخستین ارائهدهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، پیش از این نیز با حمایت از تیمها و رقابتهای ورزشی مختلفی مانند کاروان اعزامی ایران به المپیک، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ برتر فوتبال ایران، تیمهای فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور، مسابقات بینالمللی رالی خاورمیانه در شیراز، رقابتهای جهانی «کونگفو توآ» شیراز، تیم ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد، اولین مسابقات موتور ریس ایران و… تلاش کرده تا در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، از رشد و توسعه ورزش کشور حمایت کند.

ایرانسل همچنین پیرو تفاهمنامهای با سازمان لیگ فوتبال اسپانیا «لالیگا» و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان، کمپهای استعدادیابی ایرانسل-لالیگا را طی سالهای ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ با حضور مربیان برتر لالیگا و چهرههای برتر فوتبال کشور، برگزار کرد.

http://tejaratava.ir/?p=70461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.