• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل بیمه البرز در آیین رونمایی از نرم افزار کاربردی یاقوت البرز:

در دنیای کنونی ارائه خدمات به مشتریان خصوصا صنعت بیمه از اهمیت بالایی برخوردار است

  • کد خبر : 69550
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
در دنیای کنونی ارائه خدمات به مشتریان خصوصا صنعت بیمه از اهمیت بالایی برخوردار است
شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل در مراسمی در جمع خبرنگاران از سه نرم افزار موبایل اپلیکیشن، باشگاه مشتریان و نرم افزار سپید در قالب یاقوت البرز رونمایی کرد.

علیرضا ملاحتی – به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تجارت آوا، آقای محسن پور کیانی مدیرعامل شرکت بیمه البرز در نشست خبری ضمن ارائه خبر فوق افزود: روز ۱۳ آذر را به همه هموطنان و دست‌اندرکاران صنعت بیمه تبریک می گویم، و باید اضافه کنم در سال ۱۳۱۴ بیمه با سرمایه کوچک بنیان گذارده شد و امروز به درخت تنومند صنعت قوی تبدیل شده است که ۳۴ شرکت در این مجموعه حضور دارند و روز به روز در حال رشد و توسعه است البته نیاز به پیشرفت و به روز شدن دارد تا به کشورهای توسعه یافته برسد.

وی افزود: تحول دیجیتال مد گرایانه نیست بلکه واقعیتی است که بخش هایی از آن تحقق پیدا کرده و باید به مرور زمان بقیه نیز انجام شود و شرکتهایی که نتواند خود را به‌روز کنند نابود خواهند شد این فناوری‌ها باید کارایی ما را متحول کند در دنیای کنونی ارائه خدمات به مشتریان خصوصا صنعت بیمه از اهمیت بالایی برخوردار است.

پور کیانی افزود: در عصر جدید همه فعالیت ها بر بستر فناوری و دیجیتال امکان پذیر است و همه باید در راستای تعامل و ایجاد اعتماد برای مشتری تلاش داشته باشیم البته در شرایطی که همه شرکت‌های بیمه محصولات تقریباً یکسان دارند ایجاد تمایز کار سختی است لذا نحوه تعامل با مشتری و استفاده از همه امکانات قدرت تمایز را ایجاد می کند.
همچنین یکی از راهکارها، ایجاد بستر بدون واسطه و تسهیل ارتباط مشتریان با شرکت است. بدین منظور ما امروز نرم افزاری آماده کرده ایم. یکی موبایل اپلیکیشن، دیگری باشگاه مشتریان و بعدی نرم‌افزار سپید است که امروز رونمایی می شود تا بتوانیم شرایط بهتری ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت بیمه البرز افزود: در مورد وضعیت شرکت در بخش های بیمه گری و سرمایه گذاری شرایط خوبی داریم و ۳۵ درصد در ۸ ماهه ۱۴۰۱ رشد داشتیم. در بخش بیمه های درمان نیز پرتفوی های جدید خوبی گرفته ایم و توازن پرتفوی خوبی را نیز ایجاد کرده‌ایم.

آقای حامد عابدینی معاون نوآوری و برنامه ریزی شرکت بیمه البرز نیز در ادامه مراسم گفت: دوره، دوره تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات است به همین منظور تاکید مدیریت بر این خدمات بوده است که بیشتر در دسترس مشتری باشد و آرامش و آسایش را  برای آنها به ارمغان بیاورد. ارائه این نرم‌افزارها ثمره تلاش سه ساله کارکنان این شرکت می باشد.

وی افزود: نرم‌افزار یاقوت البرز یک شعبه کامل مجازی بیمه است که در ۴ حوزه صدور، خسارت، مالی و خدمات به مشتریان فعالیت می کند  در بخش صدور همه دیتا ها قابل دسترس هستند. حتی ارائه پیشنهادات نیز در آن در نظر گرفته شده است. در زمینه های مختلف مثل تمدید بیمه نامه و غیره نیز امکانات درنظر گرفته شده است. همچنین استفاده از امضای دیجیتال در آن مقدور و پیاده سازی شده است که مورد تایید وزارت صنعت و نهادهای بالادستی میباشد.

عابدینی افزود: در حوزه خسارت، بیمه گذاران می توانند پرونده های خسارت های خود را ببینند چون قسمت اعلام خسارت دارد که تکمیل شده است.
در رشته‌های غیر درمان نیز شرایط را مهیا نموده و بیمه گذار در هر نقطه کشور با کمترین اطلاعات می‌تواند اعلام خسارت کند و این اعلام خسارت در داخل شرکت آنالیز شده و پرونده استارت میخورد.

همچنین رویت سوابق و پرداخت ها نیز قابل رصد می باشد در بحث اقساط بیمه نیز شرایطی در این سامانه محیا شده که می‌توانند برای پرداخت در همین سامانه اقدام کنند.

وی افزود: نرم افزار یاقوت البرز در وب سایت شرکت موجود بوده و در کافه بازار و مای کت نیز قابل دریافت می باشد.

وی در خصوص باشگاه مشتریان گفت: این باشگاه فضای تعاملی با مشتریان است که آنها را دور هم جمع کرده و می‌تواند با هم ارتباط داشته باشند و با فعالیت های خود کسب امتیاز داشته و مشتریان از جوایز نفیسی بهره‌مند خواهند شد.

وی در خصوص سامانه سپید نیز گفت: این سامانه در حوزه درمان و پذیرش یکپارچه درمان می باشد که با HIS مراکز درمانی و بیمه گران ما ارتباط برقرار می کند و با زدن کد ملی در مرکز درمانی خدمات را ارائه می کنند و این خدمات را قابل دریافت می کند.

وی ادامه ادامه داد: ۱۵۰۰ داروخانه و ۲۵۰۰ آزمایشگاه تا یک ماه آینده زیر بار عملیاتی می روند و این موضوع اولین بار است که در صنعت بیمه این کارایی را ایجاد کرده است.
وی در پایان گفت: تا امروز ۴۰۰ هزار نفر این اپلیکیشن را نصب کرده اند.

http://tejaratava.ir/?p=69550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.