• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
3

دور جدید حمایت ایرانسل از پژوهشهای دانشگاهی آغاز شد

  • کد خبر : 66903
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
دور جدید حمایت ایرانسل از پژوهشهای دانشگاهی آغاز شد
ایرانسل، در ادامه حمایت از پژوهشهای دانشگاهی، فهرست اولویتهای پژوهشی خود را منتشر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که پیش از این، در سال ۱۳۹۹، طرح همکاری پژوهشی با دانشگاههای معتبر و حمایت از تولیدات دانشجویی را آغاز کرده بود، در توسعه این فعالیتها، فهرست اولویتهای پژوهشی خود را منتشر کرد.

ایرانسل این طرح را با هدف گسترش ارتباط با جامعه دانشگاهی و جذب نخبگان علمی، افزایش آگاهیبخشی از برند ایرانسل نزد دانشگاهیان و نیز انجام پژوهشهای دانشگاهی با هدف استفاده از یافتههای پژوهشی در کسبوکار اجرا کرده است.

در این طرح، مجموعه «ایرانسل لبز (Irancell Labs)»، بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل، با اعلام اولویتهای پژوهشی در زمینههای مختلف، از دانشجویان علاقهمند دعوت کرده است تا با مراجعه به وبسایت ایرانسل و مشاهده فهرست این اولویتها، موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی میتوانند از میان موضوعهای اعلامشده در وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/15711/p، موضوع مورد علاقهشان را انتخاب و پروپوزال پژوهشی خود را برای ارزیابی، به ایرانسل ارسال کنند. پس از بررسی و تأیید کمیته ارزیابی و تکمیل فرم پژوهشی، برای دانشجو «راهبر پژوهش» تعیین میشود و در طول مدت انجام پژوهش، به او کمک کرده و این پژوهش، از حمایت مادی و معنوی ایرانسل برخوردار میشود.

اولویتهای پژوهشی ایرانسل، در حوزههای مختلفی، از جمله توسعه نرمافزار، هوش مصنوعی، علم داده، طراحی آنتنهای ارتباطی و تجهیزات شبکه، هوش تجاری، امنیت شبکه، تجربه مشتری، مالی، بازاریابی، کسبوکار دیجیتال و… هستند.

مجموعۀ ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعۀ دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپها و شرکتهای فناور و با مأموریت انجام فعالیتهای تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاریسازی در زمینۀ شبکۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسبوکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاهها، شرکتهای دانشبنیان، استارتاپها و شرکتهای فناور، با هدف تأمین نیازمندیهای بازار ICT تأسیس شده است.

چشمانداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعۀ منابع انسانی و زیرساختهای تحقیقاتی اقتصاد دانشبنیان در حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینۀ خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخشهای اصلی آن هستند.

ایرانسل، نخستین ارائهدهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با راهاندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آیندهای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهرهگیری از فناوریهای برتر در حوزههای مختلف، خلق ارزش کند.

http://tejaratava.ir/?p=66903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.