• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران برگزار شد

  • کد خبر : 66148
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران برگزار شد

بعد از هفت روز رقابت جذاب، نفسگیر و در عین حال دوستانه، بیست و هفتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران در مشهد به پایان رسید.

 روابط عمومی بانک ملی ایران ،در این مسابقات که ١٣٠٠ نفر از کارکنان ورزشکار بانک ملی ایران حضور داشتند ،بهترین های هشت رشته ورزشی فوتسال،والیبال،تنیس روی میز،بدمینتون،دوومیدانی،شطرنج ،شنا و تیراندازی مشخص شدند.
در مراسم اختتامیه المپیاد که در سالن امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: بسیار خرسندیم که بار دیگر شاهد حضور این حجم بزرگ از کارکنان بانک ملی ایران در مسابقاتی با جوی دوستانه و در عین حال رقابتی بودیم. این مسابقات می تواند زیربنای خوبی برای سلامت بیشتر کارکنان از لحاظ جسمی و روحی باشد تا بتوانند هر چه بهتر به خدمت خود به مردم شریف ایران ادامه دهند. از همکاران خود در بخش های مختلف بانک مخصوصا اداره کل رفاه و درمان و اداره امور شعب استان خراسان رضوی که همکاری فوق العاده ای برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات داشتند، تشکر می کنم.
حسن کاظمی معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز برگزاری این مسابقات را برگ زرین و موفق دیگری در تاریخ این بانک عنوان کرد و ادامه داد: برای برگزاری این مسابقات بزرگ، نیازمند همکاری و همراهی تمامی اعضای خانواده بانک ملی ایران بودیم و خدا را شاکریم که این همکاری به بهترین نحو انجام پذیرفت تا این المپیاد به بهترین شکل برگزار شود.
مصطفی عاشوری رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از المپیاد ورزشی در بانک ابراز داشت: رویداد بزرگ المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران از سال ۱۳۷۳ برگزار می شود و امسال شهر مقدس مشهد میزبان بیست و هفتمین دوره از این مسابقات با حضور ١٣٠٠ ورزشکار و در هشت رشته ورزشی است.وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این مسابقات که زمینه ساز افزایش مودت و دوستی ،سلامت جسم و روح کارکنان و در نتیجه ارایه خدمات بهتر به مشتریان می شود، به طور مستمر برگزار شود.
در ادامه این مراسم از  بهترین های هر رشته ورزشی تقدیر شد و ورزشکاران برگزیده به شدت از طرف حضار در سالن تشویق شدند.

فهرست رتبه های برتر هشت رشته ورزشی بیست و هفتمین دوره المپیاد ورزشی :کارکنان بانک ملی ایران 

http://tejaratava.ir/?p=66148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.